{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

ændret adfærd {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her med endnu et blødende håndled pga min højt elskede kat.
Han er en meget kærlig kat, men har altid været lidt små nervøs, men aldrig som nu.. Jeg kan sidde og kæle med ham og så kommer der en person ind af døren og så er det somom der går strøm i ham, imens han hopper hurtigt væk og efterlader mig dybe kratsår..Jeg er så ulykkelig og aner ikke hvad jeg skal gøre, jeg er bange for det en dag går ud over et øje, for jeg har slet ikke styr over ham når han får de kæmpe chok. Jeg bliver ked af det og han ligger tæt på og kigger på mig, somom han godt kan forstå jeg er ked af det. Ham og den anden kat har det med at være efter hinanden og har det med at forskrække hinanden i tide og utide imens de hviler, ved ikke om de nervøse træk kan komme derigennem.
Jeg er drøn ulykkelig og overvejer en dyreadfærdsterapeut..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ændret adfærd
  • #1   18. apr 2008 Nu ved jeg ikke hvornår de er blevet kastereret men kunne der være hormoner tilbage i kroppen? Det siges jo at det tager noget tid før de er væk..- hvor længe ved jeg ikke....

Men det lyder da ret stresset for begge katte...

• #2   18. apr 2008 Jeg vil foreslå, at du køber en Feliiway og sætter op, det beroliger kattene meget. Så måske det var et forsøg værd?

• #3   19. apr 2008 De er begge 2 1/2 år og de blev kastereret da de var omkring et halvt år. De har været sammen fra killinger af, men tror de er ved at køre en magtkamp, hvor den anden ikke længere gider finde sig i ikke at styre "flokken". synes bare det er meget sent..Jeg har en fornemmelse af det er derfor han er blevet så nervøs.
    Feliway er købt, men den har kun været der i to dage, men har ikke virket endnu, jeg ved ikke hvor længe der går før det kan begynde at virke.

Kommentér på:
ændret adfærd

Annonce