{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-piller
  • #1   19. apr 2008 P-piller har ifølge min erfaring ingen indflydelse på mælkeproduktionen.

• #2   19. apr 2008 P-piller er kræftfremkaldende, og kender <b>to</b> katte der er døde af dem! Så de anbefales ikke i en længere periode, men så er det jo heldigt at man kan sterilisere katte, da det også er meget billigere i længden.

Poteknus herfra.

<b>P. S.:</b> Aner ikke om det har indflydelse i mælkeproduktionen, men ved at det er farligt at stoppe en løbetid med p-piller.

• #3   19. apr 2008 Nu er der jo nok en grund til at katten skal have p-piller og ikke neutraliseres, nogle gange synes jeg godt nok folk dømmer p-piller rimelig hårdt!!! Især når I ikke ved grunden til at hun skal have det!!

Da min mis fik killinger sagde dyrlægen at jeg skulle huske at give hende p-piller indenfor 2 døgn efter fødsel, så jeg er næsten sikker på at de ingen indflydelse har å mælkebaren. Min gav fint mælk de 14 uger hun gad... smiley

• #4   19. apr 2008 DK Azizam: nu spurgte jeg jo ikke om du kendte nogen katte der er døde af p-piller.

Jeg ville bare lige vide om Sunshine kunne starte på p-piller da hun netop har travlt med alt muligt andet end kun at passe de små.. hun farer rundt og virker stresset og miauer...

Jeg vil jo ikke starte med p-piller hvis det ville sætte hendes mælkeproduktion i stå.. det er synd for de små

Nu er Sunshine min avls/udstillings kat, og skal ikke nurtraliseres endnu, selvom hun har fået 2 kuld på 3 år.., og har haft 2 løbetider i alt..

sanne

• #5   19. apr 2008 Du kan godt sætte hende på p-piller selvom hun har killinger det gjorde jeg med min da hun havde killinger netop for at undgår hun gik i løb igen og gik fra killingerne og det sagde dyrlægen at jeg godt måtte, jeg skulle bare trække den så længe som muligt men da de var 6 uger kom hun på pillen. og hun mistede ikke mælken af det.

• #6   19. apr 2008 <b>O´Donnell ;</b> - jeg besvarede da også dit spørgsmål..... Efter at være kommet med en tilføjelse. ((c; )
    Jeg siger heller ikke at p-piller kun er dårlige! Selvfølgelig skal de bruges, hvis hunkatten skal avles på senere, men man gerne vil vente lidt længere.
    Men jeg tilføjede bare min ekstra kommentar, da der er flere der ikke vidste det med p-pillerne, og for ligesom at advare dem mod at bruge dem 13 - 15 år på en hunkat, da det så gør´ mere skade end gavn. Og kunne jo ikke se ud fra dit indlæg, at hun skal avles på senere.

Poteknus herfra.

Kommentér på:
p-piller

Annonce