550 visninger
|
Oprettet:
p-piller {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
håber i har det godt
Lige et hurtigt spørgsmål..
Vil p-piller ( til katte) sætte gang i mælke produktionen eller vil den stoppe mælkeproduktionen på en kat.
Sunshine har nemlig 3 digegivende killinger..
knus og go´dag til alle jer
dec 2004
Følger: 254 Følgere: 210 Katte: 17 Emner: 69 Svar: 3.135
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Poteknus herfra.
<b>P. S.:</b> Aner ikke om det har indflydelse i mælkeproduktionen, men ved at det er farligt at stoppe en løbetid med p-piller.
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
Da min mis fik killinger sagde dyrlægen at jeg skulle huske at give hende p-piller indenfor 2 døgn efter fødsel, så jeg er næsten sikker på at de ingen indflydelse har å mælkebaren. Min gav fint mælk de 14 uger hun gad...
feb 2005
Følger: 11 Følgere: 10 Katte: 2 Emner: 67 Svar: 759
Jeg ville bare lige vide om Sunshine kunne starte på p-piller da hun netop har travlt med alt muligt andet end kun at passe de små.. hun farer rundt og virker stresset og miauer...
Jeg vil jo ikke starte med p-piller hvis det ville sætte hendes mælkeproduktion i stå.. det er synd for de små
Nu er Sunshine min avls/udstillings kat, og skal ikke nurtraliseres endnu, selvom hun har fået 2 kuld på 3 år.., og har haft 2 løbetider i alt..
sanne
feb 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Katte: 4 Emner: 83 Svar: 634
feb 2005
Følger: 246 Følgere: 240 Katte: 4 Emner: 470 Svar: 2.934
Jeg siger heller ikke at p-piller kun er dårlige! Selvfølgelig skal de bruges, hvis hunkatten skal avles på senere, men man gerne vil vente lidt længere.
Men jeg tilføjede bare min ekstra kommentar, da der er flere der ikke vidste det med p-pillerne, og for ligesom at advare dem mod at bruge dem 13 - 15 år på en hunkat, da det så gør´ mere skade end gavn. Og kunne jo ikke se ud fra dit indlæg, at hun skal avles på senere.
Poteknus herfra.
p-piller