{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Min kat er hvis gravid {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg er nny her inde så det edr lidt nyt det hele for mig...

Men men vi har en kat Emma på 2 år som vi tror er gravid hun er rigtigt stor om maven og sover hele tiden vi har ikk lige set på hendes patter om de er lyserrøde.. Hun er en familie kat som vores børn holder rigtigt meget af hun er både ude og inde kat og er selvfølgelig passet med dyrelæge besøg jeg har en mistanke til hvem faren evt kunne være.. jeg kan prøve at ta et billede af hende i morgen og ligge ind så kan i se hvor tyk hun er, men er der nogen særlige tegn jeg skal holde øje med hvis hun kunne være med killinger hvornår kunne man evt se hvornår hun skal føde??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er hvis gravid
  • #1   26. apr 2008 Hvis hun er ude kat, er der jo stor sandsynlighed for at hun er gravid, hvis hun ikke får p-piller eller er neutraliseret.

Der kan sagtens være flere hanner, der er far til samme kuld.

Ved du ikke hvornår hun var i løbetid sidst?

• #2   26. apr 2008 Jo hun er på p piller MEN vi har desværre fundet nogen stykker rundt omkring i huset så hun har ikk slugt dem selvom vi har siddet hos hende og gået i den tro at hun havde slugt dem.. Ang løbetid så er det ikk noget vi nogensinde har mærket noget til så det er svært at sige.. Du skriver der kan være flere hanner til hendes evt kuld???

• #3   26. apr 2008 altså en kat er drægtig i ca 63-65 dage. på 21 dagen kan man se at vorter bliver større og røde. det er det eneste man kan hjælpe med at fortælle da vi jo ikke kan vide hvornår hun kan være parret så prøv og regn lidt tilbage og held og lykke med det hele.

• #4   26. apr 2008 Ja, en hunkat som har mulighed for det, vil med stor sandsynlighed lade flere hankette parre sig. Så hvis hunkatten feks. for 4 stk, kan der sagtens være 2 forskellige fædre eller flere smiley

• #5   26. apr 2008 ja og stine de kan vel os være blevet lavet med ugersmellem rum så nogen bliver født for tidligt?

• #6   27. apr 2008 Ja, det kan de godt - i værste tilfælde....

• #7   27. apr 2008 Citat "Skrevet: 26-04-2008 23:29:19

ja og stine de kan vel os være blevet lavet med ugersmellem rum så nogen bliver født for tidligt?"

Det sker yderst sjældent....så den mulighed, skal I nu ikke bekymre jer om.

Kommentér på:
Min kat er hvis gravid

Annonce