{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

Killing vil hellere have voksenfoder {{forumTopicSubject}}

Vores Rumle er ½ år og kunne godt trænge til mere sul på kroppen. Han fik en pose killingefoder med fra opdrætter af det han plejer at få. Jeg har blandet det sammen med flere andre slags foder og jeg har en skål hvor der udelukkende er killingefoder i. MEN han vil altså hellere spise af skålen med RC Maine Coon og Hill's t/d (begge dele er store stykker).

Skal jeg være ligeglad og bare droppe killingefoderet eller ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing vil hellere have voksenfoder
  • #1   27. apr 2008 kan du ikke blande killingefoderet i voksenfoderet, så Rumle får begge dele? Ellers er det vigtigste vel, at han spiser?;-) Mine killinger får ikke killingefoder særligt længe, da de også begynder at spise voksenfoder.

  • #2   27. apr 2008 Jeg har også blandet killingefoder i den blandede skål - men han går næsten direkte efter skålen med de store stykker med det samme. Umiddelbart vil jeg jo også synes, at det vigtigste er at han spiser. Og det gør han smiley

    Jeg trænger nok bare til at blive bekræftet i at alt er som det skal være. Herren vælger jo selv smiley


  • #4   27. apr 2008 Felis F
    Det er også lidt min holdning - men jeg må nu sige, at størrelsen på killingetørfoderbidderne er en hel del nemmere for killingerne at håndtere til at starte med;-)


  • #5   27. apr 2008 Jeg er ligeglad med, hvad jeg skal ofre på foder. Vores katte får det de allerhelst vil have af kvalitetsfoder. Selvfølgelig under hensynstagen til det der nu skal tages hensyn til. Hellere forebygge end helbrede. Og vi skal især tage hensyn til forebyggelse af tandproblemer.

  • #6   27. apr 2008 Sådan har jeg også vurderet det. Han er vokset de to uger, vi har haft ham. Men han har ikke taget på. Men han er bestemt frisk nok. Og en skønne skønne knægt er han smiley

  • #7   27. apr 2008 Det vigtigste er at der er fri adgang til foderet og når man ser på indholdet i henh. killing - og voksenfoder,er det altså ikke de store % forskel på det...
    Så jeg ville bestemt ikke blive bekymret hvis killingen kun spiser voksenfoder.


  • #8   27. apr 2008 OK - så bliver der bare købt noget ekstra Maine Coonfoder i stedet for mere killingefoder. Det er det mest populære her i huset sammen med Hills c/d og t/d.

    Men de får vel spist sig igennem alt det andet lækre foder vi også har til dem :-)))


Kommentér på:
Killing vil hellere have voksenfoder

Annonce