505 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Ang forskel på enes killinger. Ang forskel på enes killinger.
nye killinger i huset .se dem under Brightt´s Rollinger.
Mit problem er at se forskel på dreng/pige ved amidala´s killinger da de er meget enes både i farver og størrelse. jeg er nød til at vende rumpen i vejert på dem når der skal tages foto og når jeg så ligger foto ind på min Pc kan jeg ikke huske hvem der er hvem ??? det må være min aldre der går det hehe. nej spøg til side .hvad går i andre. for det ville være rart at kunne se forskel hele tiden, også så jeg kan tag naturlige foto af dem når de leger .jeg er lidt bange for halsbånd når vi ikke er omkring dem hele tiden ,for hvis de sidder fast osv.
0 synes godt om
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=20279&ipc=73182
dec 2007
Følger: 25 Følgere: 28 Katte: 6 Emner: 18 Svar: 528
Jeg kender godt til problemet.
- Jeg klipper fx en lille tot af pelsen.
Kunne være et lille klip i pelsen på højre forbenben på en killing, og venstre forben på en anden killing, osv.... (denne metode er helt harmløs). Og der er mange muligheder for at lave dine helt egne kendetegn.
- Har hørt at der kan bruges kuglepen og skriver fx A, B,C, D osv... inde i øret på killingerne. Denne metode skal opfriskes tit, da det efter sigende hurtigt forsvinder igen.
- Har også hørt at nogle bruger en lille klat neglelak fx på en pote, eller benet, eller på hovedet, til at se forskel på killingerne.
(Ved ikke hvor sundt der er for missemor, som jo slikker sine babyer overalt). Men jeg har heller ikke hørt at nogle missemødre sku være blevet dårlige pga neglelakken.
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 3 Emner: 38 Svar: 141
Ang forskel på enes killinger.