{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Livet er dejligt :)
  • #1   16. jun 2020 det må være varmen der gør at de bliver lidt halv døve smiley smiley

    Men det er rigtig dejligt at se at han har fået det godt igen smiley smiley
    han ser ud til at have det godt smiley


  • #2   16. jun 2020 Super fedt statement at læse smiley

  • #3   16. jun 2020 Anja:
    Freddie har det (7-9-13 - bank under bordet) rigtigt godt smiley Han har fået en pæn pels igen og en okay appetit.
    Det er vist 3 uger siden vi stoppede med Medrol og han har stadig pæne farver og god energi (altså efter Freddies normale aktivitetsniveau smiley )
    I aften har han hygget sig med insekter og så bliver man altså glad i låget, når han bogstavelig talt var døden nær i februar.
    Han har ikke de store symptomer på diabetes, men han spiser også sit foder som han skal smiley
    Med andre ord:
    Alt er godt smiley


  • #4   17. jun 2020 Super dejligt smiley

  • #5   17. jun 2020 Ja det er simpelthen et mirakel!
    I dag har han været ude hele dagen og er først blevet lokket ind kl. 22 smiley
    Næhh han går ikke langt, for der er både duer, solsorte og krager der skal tjekkes ud - nåeh ja, så også lige en arrig hund.....!
    Godt at jeg havde en fridag, ellers havde nerverne siddet udenpå tøjet smiley
    Og sulten?
    Ja det kan jeg love jer for - like in the good old days smiley
    Herhjemme er der nu en tid før AIHA og et liv efter smiley


  • #6   1. jul 2020 I dag har Freddie været hos kiropraktor og hun var bare glad for at se ham smiley Det var Freddie også, for det er meget længe siden at han har fået en omgang og der var da også et korsben der ikke havde det alt for godt.

    Vi talte om hele sygdomsforløbet, diverse op- og nedture og grimme diagnoser jeg skulle forholde mig til indtil det blev bevist at han hverken havde epilepsi eller tarmkræft. Diabetes troede hun heller ikke rigtigt på, men nu får han for en god ordens skyld diabetesfoder.
    Det er sandsynligvis en slem infektion, der har slået hans immunforsvar helt ude af kurs og han anses for at være helbredt - og det var der ikke rigtigt nogen der troede på smiley

    Så nu skylder Freddie kage til hele dyrehospitalet smiley


Kommentér på:
Livet er dejligt :)

Annonce