{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lopper
  • #1   8. jun 2008 Ja det er lige tiden nu desværre smiley Jeg bruger Frontline til begge mine... Til min norske skovkat måtte jeg dog købe det til små hunde, da han på det tidspunkt vejede over 5kg og det til katte ingen efekt havde... Men jeg drypper mine hver 6-8 uge og det holder lopperne på afstand....

• #2   8. jun 2008 ok hvor køber du det er det billigere nogen steder end andre eller er prisen den samme

• #3   8. jun 2008 Jeg har hørt fra mange at lopperne ikke dør af frontline længere, så hvis du har et problem vil jeg nok vælge advantage istedet - det er meget sikkert middel - og så er det heller ikke så dyrt. Det dræber både de voksne lopper og larverne i miljøet. Effekten holder i ca 1 md - ligesom de fleste andre midler.

• #4   8. jun 2008 Det siger min dyrlæge : De fleste lopper i dag er resistense overfor Frontline. Derfor skal vi bruge andre produkter for at opnå effekt.
    OBS : Advantage virker ikke mod flåter, men er netop derfor 99% effiktiv mod lopper alene.

Jeg siger : Nu bruger jeg Advantage. Og hos mig virker Advantage altså fortrinneligt.

• #5   9. jun 2008 ok men nu kommer mine katte sjældet ud så flåter er ikke det store problem hvor køber i advatage

• #6   9. jun 2008 Jeg køber hos min dyrlæge, men dyrehandlen har den måske oz

• #7   14. jun 2008 Nu spørger jeg garanteret enormt dumt; "Vi" har også fået lopper..Emil er sluppet ud en enklet gang for nylig (fanme træls, for han er fertil), men, og her kommer det dumme spørgsmål; Kan lopper komme "af ingenting" eller er det kun hvis katten har været ude?

• #8   14. jun 2008 Ok tak..var ikke klar over de var SÅ vilde efter / gode til at komme med ind...vi havde desværre allerede købt Frontline, inden vi lige overvejede at kigge herinde, men vi må bare håbe det virker smiley

Kommentér på:
lopper

Annonce