{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

kat tisser over alt - hjælp {{forumTopicSubject}}

jeg har Batman på 18 år
og han er altså hammer træls i øjeblikket

efter at Muddi blev syg og aflivet er han begyndt at tisser over alt.
han har også overfaldet en af de andre unge drenge

han står op og tisser op af væggene, og det er en pæn stor sø smiley smiley

han virker ikke som om at han er sur på Herman - vaskede ham i dag
men et par timer efter tissede han så i Hermans papkasse

og sådan har det foregået i over 1 uge nu

batman har altid haft temperman. Er lidt en lille hissigprop
Muddi har også været en af dem som ville bestemme
så tænker at noget af det hænger sammen med at Muddi er væk

Men hvad kan jeg gøre? andet end at gøre rent efter ham


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat tisser over alt - hjælp
  • #1   17. jul 2020 Ja jeg tror det hænger sammen med Muddi og også nok den lille ny, men med den alder ville jeg nok også få han tjekket ved dyrlægen.
    Jeg tror ikke jeg kan give dig råd, som du ikke kender og har prøvet i forvejen smiley


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 501
    #2   18. jul 2020 Jeg tror altså, at det hænger mest sammen med den lille nye han, du har fået.
    Det er noget min Figaro kan finde på, hvis der kommer en ny kat ind, også selvom han er kastrat.
    Jeg har brugt feliway, som hjælper lidt på det.


  • #3   18. jul 2020 nu har Batman og Birger så været oppe og slås
    og jeg er bidt på den ene bånd af birger da han ikke ville slippe Batman

    aner ikke hvem der startede
    men aner ikke hvad jeg skal gøre


  • #4   18. jul 2020 Når en i katten flokken falder fra, sker der tit ændring af rangorden i flokken.
    Han er jo en ældre kat og der kan være, at han ændre adfærd fordi han har problemer med helbredet.
    Hvis han har det dårligt, er det ikke sikkert at, han kan rumme de unge katte og bliver irriteret og frustrer på dem og viser sin utilfredshed ved at slås og tisser over alt.


  • #5   18. jul 2020 det skal siges at både Batman og Birger begge er meget hys katte, og altid har været det
    så det er ikke første gang at nogen af dem overfalder nogen
    eller ikke første gang at det går ud over mig

    normalt smider vi Batman for sig selv i ½ times tid, så er han faldet ned igen

    men jeg tror virkelig at denne gang har batman tabt i forhold til Birger

    men begge katte er nu sat på zylkene og det samme måtte jeg så også gøre ved Kida,
    hun er nemlig totalt bange for alle og alt lige nu. Og hun var slet ikke indblandet, idet hun faktisk sad inde hos os i stuen, imens slåsgskampen foregik i udestuen (modsat ende af huset)

    men lige nu er der ro på

    ja jeg er obs på at der kan være mere galt i forhold til at Batman er 18 år.
    han virker ikke som om noget er galt, men holder øje. Ved nu godt at han nok ikke ligefrem har 5 år endnu

    Men kan mærke at der er uro imellem drengene (både unge og gamle)
    så mon ikke Muddi har haft mere at skulle have sagt end jeg lige troede


  • #6   19. jul 2020 Når man har en flok er der jo en naturlig hakkeorden. Den mener jeg så man også bør respektere også hos vores husdyr. Når de er urene er det tit pga. at omgivelserne har ændret sig.

  • #7   20. jul 2020 f... om Birger så ikke tog Simba til morges smiley smiley smiley smiley

    så nu er Birger sat på 2 zyklene
    Og så bliver der købt dr bach nødhjælp
    og der er bestilt feliway som gerne skulle komme her en af dagene

    jeg får s.. grå hår af de hankatte smiley

    Heldigvis er der ikke nogen som er kommet til skade (andet end jeg fik i lørdags og min far fik i dag - begge vores egne skyld for vi valgte begge to at tage Birger væk - og det er lidt en dårlig ide, for han har tidligere kostet mig 6 timer på skadestuen)


  • #8   20. jul 2020 Øv for den da smiley smiley jeg håber du finder en løsning, der er ikke noget som stresser mere end syge katte og katte som slås smiley

Kommentér på:
kat tisser over alt - hjælp

Annonce