{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Ændret adfærd {{forumTopicSubject}}

Vores ene kat har ændret sig UTROLIG meget efter hun blev steriliseret, er det normalt?

Hun miauver helt tosset mest om morgen, og især når jeg kommer hjem.

Hun er efter vores anden kat konstant (der har ALDRIG været noget problem mellem dem før) Det er meget ubehagelig hvor hun nærmest bliver overfaldt når du ligger og sover. Og hun er blevet bidt i hovedet, for der er små sår... Det ligner ikke at hun decideret vil slåse, men bare meget vild leg, hvor hun hopper op på ryggen af hende, og bider hende i nakken..

Før hun blev steriliseret var hun ikke nær så aktiv som hun er nu, kan det ha påvirket det? Nogen gange føler jeg at hun har været damp. Det virker også som om at hun er jaloux på den anden kat, hvilket der overhovedet ikk en nogen grund til, hvor de får begge lige meget opmærksomhed..

Er der nogen der kan tyde dette. Er især interesseret i at vide hvad det kan betyde at hun hopper op på ryggen og bider sig fast i nakken på den anden kat..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændret adfærd
  • #1   21. jun 2008 Jeg må desværre melde pas til dine ?, for det lyder underligt at hun er blevet sådan efter en sterelisation. Har hun ondt?

• #2   21. jun 2008 hvis den dominante hun er blevet steriliseret kan hun have svært ved at finde sin plads i flokken, da ikke fertile dyr er nederst i rangordnen. det kan derfor meget vel være magtkampe du ser.
    nogle opdrættere er nødt til at skille sig af med "pensionerede" dyr da de ikke kan indfinde sig i en ny rolle. er dine andre katte neutraliseret? hvis ikke kan dette måske hjælpe.

Kommentér på:
Ændret adfærd

Annonce