{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
939 visninger | Oprettet:

min kat ville ikke spise {{forumTopicSubject}}

hej som overskriften lyder ville mischa ikke spise jeg har prøvet adskilligt foder både fra royal canin maine coon foder whiskas , fit&fun og dåsemad men hun ville ikke rigtig spise har også prøve at hælde kogende vand over for at bløde det op vi har været til dyrelægen og der er ikke noget galt med hendes tænder eller noget andet...
nogle gode råd ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat ville ikke spise
  • #1   23. jun 2008 Prøv at tilbyde hende noget makrel i tomat, tun i vand eller en klat leverpostej og se, om det ikke kan virke som en appetitvækker.

Katte kan for øvrigt også få halsbetændelse. Så spiser de ikke, men sidder bare og hænger over madskålen. (Vi har jo også synkebesvær og ondt, når vi har halsbetændelse).
    Kiggede dyrlægen hende også i halsen?

Et par af mine havde det for mange år siden, men efter at have fået noget smertestillende, åd de igen på livet løs.

• #2   23. jun 2008 Mega har prøvet med leverpostej men forsøger med makrel imorgen og evt noget torskerogt for hun skal have noget at spise da hun er drægtig og ja dyrelægen kiggede mund og hals og der var intet hun har eller ikke den der robuste kropsbygning som en alm. mco og så hun også tynd
    og hun har fået ormekur som sku dække alle orm men tak prøver dine foreslag

• #3   23. jun 2008 hej dyrelægen har noget dåsefoder der hedder revovery, de skal ikke spise så meget af det og der er massere af næring i, det dufter forfærdeligt men katte elker det, jeg har et par dåser hvis du gerne vil prøve det, ved bare ikke lige hvor du bor ellers er du velkommen til af komme og få en

• #4   23. jun 2008 hej jeg bor i sandved hvis jeg betaler porto kan du så evt. prøve at sende det med posten

• #5   23. jun 2008 hun drikker fint men hun ville ikke rigtig spise dyrelægen undersøgte om hun evt. havde noget svamp han kiggede hende i halsen og spurgte ind til hendes afføring tjekkede hendes tænder og tandkød og så sagde han jeg måtte se tiden lidt an men det har jeg ski lidt svært ved hun er jo som skrevet drægtig og hun skal til at have killingefoder og så sku hun jo gerne forkæles så hun får noget næring

• #6   23. jun 2008 Viser hun tegn til at have smerter i bugregionen?
    Hvor langt henne er hun?
    Hvad er hendes temperatur?

• #7   23. jun 2008 hendes temp er på 39 og hun er ikke øm nogle steder har mærker og givet et forsigtigt tryg men så spinder hun bare og begynder at spille lækker .... det er kun starten af graviditeten hun har termin ca 1 august

Kommentér på:
min kat ville ikke spise

Annonce