{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

kan man tillade sig det ?? {{forumTopicSubject}}

vi har to kas. han katte. den ene løb jo væk her for 5 uger siden, vi troede ikke den kom tilbage. vi var så ude at se på en ny lille han killing til vvores anden kat. da den savnede den anden kat rigtig meget. også her for en uge siden var der en der fandt vores kat lang væk fra hvor vi boede. men mit spørgsmål ere så om man kan tillade sig at sige nej tak til den anden kat ??
vi var første vælger af det kuld og vi har givet den navn og sån.
vi kan sagtens ha en kat mere men ved ikke om vores katte kan enes med sån en lille skabning..
de er kun 1 år.?
det blev lidt langt men håber på svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan man tillade sig det ??
  • #1   29. jul 2008 Ja syntes jeg også godt man kan, der kan jo være tilfælde hvor noget sker og man kan blive nødt til det. Godt at katten kom hjem igen smiley

  • #2   29. jul 2008 altså jeg ville nu nok ha den, den er bare rigtig pæn, men vi bor i lejligehed, kattene kommer godt nok ud og sån men syntes bare det bliver for trængt med tre katte. kunne tænke mig en mere når vi engang skal flytte i hus. og er i hvert fald gladere for at min egen er kommet hjem da vi alle har savnet den utrolig meget.

  • #4   29. jul 2008 Jeg er enig med Krista.

    Hellere sige nej end at ende op med et kæledyr man ikke ønsker 100% og som man kan risikere at skulle omplacere senere.


  • #5   29. jul 2008 Hmm!
    Jeg synes godt, du kan melde fra, men set rent praktisk, kan det være en fordel med tre katte. Sker der den ene noget, har man stadig to gode venner uden at skulle begynde forfra.


  • #6   29. jul 2008 synes den er svær... jeg står selv med 5 killinger og 3 købere er sprunget fra, det stiller jo en som mig lidt i dilemma, men set fra kattens side er det jo heller ikke rart at være uønsket eller skulle flytte igen og igen..
    overvej om du har råd til 3 katte, og gider det arbejde 3 katte giver..
    held og lykke med det..
    hilsen betina


  • #7   29. jul 2008 Bente W,
    Selvfølgelig kan du tillade dig at sige fra. (og det ville jeg selv gøre i den situation). Du ville jo aldrig have reserveret killingen, hvis ikke det var fordi jeres kat var løbet væk. Nu er han så heldigvis fundet smiley

    (Forresten, hvor langt væk fra jeres hjem var det, han blev fundet?)


  • #8   29. jul 2008 Jeg vil også mene du kan tillade dig at sige nej tak. Tror opdrætter vil være 100 gange gladere for det, end et usikkert hjem. Og synes det er flot af dig, at du kam være ærlig overfor dig selv, og sige i ikke har plads lige pt, for det jo skide spændende med en lille ny. Så det tager jeg hatten af for

  • #9   29. jul 2008 Selvfølgelig kan du sige nej tak!

    Det vil som situationen er, være bedst både for Jer og for opdrætter. Hvis I ikke føler i har plads, tid, lyst eller økonomi til 3 katte er det da langt at foretrække at I siger fra fremfor at købe et "problem"?

    De fleste fornuftige opdrættere vil da være forstående over for Jeres situation.


Kommentér på:
kan man tillade sig det ??

Annonce