{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

Kan jeg tillade mig det...? {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder med sådan en jule-uro fra Georg Jensen... så vidt jeg kan se på nettet er den næsten 400 kr værd, og jeg tvivler på jeg nogensinde selv kommer til at bruge den...

Så umiddelbart ville man jo tænke... sælg den dog... vi mangler jo penge... vi skal flytte i hus snart og der skal spares op til møbler osv...

Men der er også en lille historie bag...
Jeg fik nemlig denne uro igår af min far... Det var min farfars, som døde her i starten af august... den er dog ubrugt og har aldrig prydet et juletræ, selv om den er fra 1995...
Min farfar har jeg aldrig rigtigt kendt og havde ikke set ham i 11 år... han var meget upopulær i familien, han behandlede ikke kone og børn ordenligt og var utro... han benægtede at havde en datter lige foran min faster m.m som gjorde at kontakten mellem ham og hans børn blev brudt... Til hans dødsdag var sådan set kun min far, der stadig snakkede med ham...
Der var meget bøvl, og nu er min far blevet truet og meget mer, fra min farfars søster, der mente hun skulle arve alt... der var bare ingen penge at arve, og min far har betalt mange penge for begravelse og meget mere...
Det var min far, der måtte stå med alle udgifter, og alligevel bliver han nu kaldt tyv og bedrager... smiley

Der var virkeligt ikke noget fra min farfar af videre værdi... alt tøj blev givet til frelsens hær og nogle kræmmere fik de gamle møbler...
Billeder, papirer og småting blev pakket i kasser... min far ville ha, jeg skulle ha et billed og samtidig fandt han uro'en og gav mig den...

Vil jeg være en dum ko, hvis jeg solgte den...?
Det er jo ikke noget kæmpebeløb, men en god hjælp til vores opsparing...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg tillade mig det...?
Kommentér på:
Kan jeg tillade mig det...?

Annonce