{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
853 visninger | Oprettet:

hjælp - katten laver udenfor bakken {{forumTopicSubject}}

mig og kæresten har været væk hjemmen fra her i weekenden og har derfor haft en dene og give kattene mad og tømme deres bakke to gange om dagen. da vi så kom hjem i går havde luffe skidt på gulvet plejer den aldrig. nu bliver den ved...hvorfor gør den det?? den tisser kun i bakken. kan det være for vi har været væk og så for at få vores opmærksomhed. vi er ikk særlig tit væk i weekenderne. hvordan får jeg den til at stoppe igen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp - katten laver udenfor bakken
  • #1   11. aug 2008 det kan være den vil ha en bakke mere nogen katte vil ha en bakke til det ene og en til det andet

  • #2   11. aug 2008 Det kan også være stress. Katte bruger nemlig deres efterladenskaber til at markerer "her bor jeg" og til at berolige sig selv med.

    Se om det ikke hjælper at give ham lidt ekstra opmærksomhed og hold godt øje med ham, så hvis I ser han gør an til at sætte sig, så skynd Jer at få ham hen i kattebakken i stedet.

    Hvis det er et bestemt sted han gør det, så flyt midlertidig bakken hen til det sted.

    Håber I får løst Jeres problem hurtigt, ellers vil jeg anbefale at tage kontakt til en katteadfærdsterapeut som f.eks. www.felismir.dk som kun tager en halvtredser for en tlf. konsultation. Det er bedst at få løst problemet så hurtigt som muligt fremfor det bliver en indgroet vane.


  • #3   12. aug 2008 Han vil helt sikkert gøre jer opmærksomme på at det kunne I altså ikke være bekendt. smiley
    Ja, prøv med en ekstra bakke, ekstra opmærksomhed, og se om ikke det går i sig selv med tiden. Det lyder som stress/opmærksomhed.


Kommentér på:
hjælp - katten laver udenfor bakken

Annonce