Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corona
  • #1   22. feb 2022 Ja, men covid-19 og kat kan vist tælles på en hånd

Mere almindelig på kat er FCoV - feline coronavirus der er harmløs med mindre den muterer - og det er sjældent

• #2   22. feb 2022 Begge mine pigers familier har haft corona, og kattene har haft det fint.

Som Lis siger findes der en som mange katte får/har haft, jeg ved Røde har haft den før han kom her, men de fleste katte der er vokset op i et hjem med flere katte, har haft den, og der er fundet få dyr med COVID-19 , så nyd katten mens du er syg, og god bedring smiley

• #3   22. feb 2022 Jeg havde Corona og aldrig har mine 5 katte været så tæt på mig.
    Ingen af dem fik det smiley

• #4   22. feb 2022 Super godt at jeg ikke behøver at bekymre mig så meget om Gustav...
    Har lige fået svar på testen som var negativ smiley

• #5   23. feb 2022 Ja det er utroligt så let man bliver smittet, og så er der nogen som ikke bliver.
    Indtil nu er vi 4 som ikke har haft smitten, jeg bor jo alene, men mine børn har familier, og mit yngste barnebarn har ikke haft COVID-19 endnu, selvom hun sover hos mor, som var syg før jul.
    Men vi tester en del, feks holdt vi 3 dobbelt fødselsdag i weekenden, og vi var alle testede, og alle snottede og nyste smiley vi lider godt og grundigt af høfeber i familien, og hassel er slemt.

Kommentér på:
Corona

Annonce