{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Corona
  • #1   7. apr 2020 og så var det en dyrepasser som har smittet dem

  • #2   7. apr 2020 Ja det kan da godt være at de kan smittes, men teoretisk kan smitte også overføres via kæledyr. Hvis en med Corona har kælet for sin kat og en anden kæler bagefter og klør sig i øjnene, ja så kan person nr. 2 være smittet...…….

    Jeg er SÅ træt af Corona! Der analyseres på kryds og tværs. Et faktum er, at det påvirker hele vores samfund og at virksomheder afskediger eller drejer nøglen på stribe!
    Jeg er chokeret over at forsamlingsforbuddet forlænges, så det rammer ALLE kulturelle tilbud. Markeder, store attraktioner som skulle have været åbnet i påsken og ikke engang udenndørs forestillinger kan gennemføres.
    Jeg arbejder på en kulturinstitution, hvor mange penge tjenes hjem fra marts og hen over sommeren - men det sætter det forbud så en stopper for.

    ÆV!
    Oven i det, så har Freddie måske fået tilbagefald smiley


  • #3   7. apr 2020 Øv at Freddie er syg igen, ja jeg hilser heller ikke Corona velkommen smiley smiley ind til nu, har jeg kunnet være sammen med min yngste datter og hendes piger, fordi der var 0% risiko for at de var smittede, men når de starter i skole og vuggestue er det slut smiley
    De andre har jeg kun talt i tlf med, det er ikke det samme.
    Ja mange er ramt, og mange vil blive ramt, men nu starter de åbningen, det er nødvendigt selvom jeg ville ønske, vi kunne nå, at få en vaccination først smiley smiley


  • #4   7. apr 2020 AniCura Dyreklinikken Nørresundby har en rigtig god artikel:


    https://www.anicura.dk/nyheder/nyheder/katte_og_coronavirus_covid19/


  • #5   8. apr 2020 Jette:
    Han var lige startet på en nedtrapning og det udløste nedtur efter få timer!
    Så han er i huj og hast kommen tilbage på forrige dosis og i dag har han vist rettet sig - pyha!


  • #6   8. apr 2020 Håber det går smiley

  • Malene C
    Malene C Tilmeldt:
    mar 2020

    Følger: 1 Svar: 6
    #7   10. apr 2020 Det er dog en forfærdelig sygdom. Det fylder alt lige for tiden.. Tror det er bedst hvis man kan holde sine katte inde, så meget så muligt.

Kommentér på:
Corona

Annonce