{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Killing 5 dage efter veer...... {{forumTopicSubject}}

okay, i onsdags havde min kat Lucky veer, det var lidt for tidtligt, men det var første gang. ved 17.30 tiden fik hun en rigtigt stor dødfødt killing som manglede buen. veerne gik i sig selv, og jeg sov ved hende hele natte, hun gik lidt rundt, der kom en smule blod, men det meste af tiden sov hun bare. næste morgen ville hun gerne lidt ud, men var kun væk i 5-10 min og var inde til omkring middag. så var hun ude til omkring kl 14. lige godt 2 timer. også kom hun ind igen. torsdag aften havde hun det meget dårligt, væsede når hun gik, af de andre katte og maven var stadig rigtigt stor. fredag morgen var vi til dyrelægen med hende, og han sagde at der ikke var flere der inden, men hun fik noget pencelin. hun har været rigtigt meget inde al tiden og har bare ligget på sofaen. idag mandag finder vi så en killing. flot og stor inde hos hende i kræssetræet hvor hun normalt ikke ligger. Jeg ved virkelig ikke hvornår hun har fået den eller hvor. hun har sikkert fået den de par timer hun var væk torsdag, men er det ikke underligt at hun er så meget væk fra den, har været ude og har ikke hørt den kalde. det kan ikke være muligt at hun først har fået den idag 5 dage efter? men er da glad for hun har fået den....:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killing 5 dage efter veer......
Kommentér på:
Killing 5 dage efter veer......

Annonce