{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
488 visninger | Oprettet:

Julie m
Julie m
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 9

foder til killing {{forumTopicSubject}}

Hej...

Jeg skal på lørdag ud og hente en killing der er næsten 12 uger gammel og jeg ville hører hvor meget mad jeg skal give den og hvornår og hvor tit?..
Og også hvad for noget foder der er bedst til killingen?

Har været lidt inde og læse om det, men kan ikke helt finde ud af om det er bedst at købe dåsemad eller tørfoder eller bare blande det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder til killing
  • #1   9. nov 2008 tørfoder .. brug det fra opdrætteren.

mine har hele tiden. katte spiser sig ikke mætte.

• #2   9. nov 2008 du skal lade killingen have mad hele tiden. katte regulerer seklv deres madindtag. ikke ligesom hunde der skal have mad på bestemte tidspunkter ellers forsluger de sig.

du skal købe et godt killinge tørfoder såsom RC eller Hills.
    og så skal killingen have vådfoder eller råt kød/ tun på dåse (ikke for tit pga tungmetaller).

det er bedst med begge dele, da katte sjældent får nok at drikke og det hjælper vådfoderet med.

• #3   9. nov 2008 Tørfoder som står fremme hele tiden.. Der er forskellige mærker at vælge imellem. Hills eller royal canin er f.eks. gode mærker.

Engang imellem kan du så selvfølgelig give killingen lidt vådfoder smiley

Men husk også at der altid skal stå frisk vand fremme smiley

• Julie m
    Julie m Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 9
    #4   9. nov 2008 Hej igen.. tak for de gode svar.. hvor tit skal jeg give killingen vådfoder?
    Den er 11 uger gammel og skal hen og hente den her på lørdag.. Moren gider ikke killingerne mere..

• #5   10. nov 2008 Jeg giver min Hills killingefoder, da det var det den fik hos opdrætter, samt hills tender chunks in gravy. Vådfoderet/chunks) gav jeg til at starte med 2 gange om dagen(omkring 1 spsk 2 gange om dagen). Nu da han er blevet 7 mdr får han det kun en gang om dagen. Ved ikke det er den rigtige måde, men den har fungeret for mig, så jeg ikke spilder for meget vådfoder ved at han ikke spiser op.

• #6   10. nov 2008 at moren ikke gider killingerne mere, er ikke ens betydende med at killingerne har godt at blive taget fra. Det er en del af det.

men hills killing foder eller royal canin killingefoder, tørfoderet skal stå fremme hele dagen 24/7.

Engang imellem kan du give Hills Chunks eller Hills dåsemad. De behøver ikke få det hver dag, men i starten kan det være en meget god idé til at få den til at spise når den nu lige er flyttet til et fremmed sted.

Kommentér på:
foder til killing

Annonce