{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til killing
  • #1   28. sep 2022 Jeg må indrømme, at jeg aldrig har hørt om Smilla kattefoder. Så jeg kan ikke rigtig sige noget imod det smiley

    Vores er glad ved Arion og et andet mærke, hvis navn jeg lige har glemt. Kan prøve at tjekke op på det, når jeg kommer hjem. Hunden fodres også med Arion, og er glad for det.


  • #2   28. sep 2022 Mmmm ja jeg bruger Orijen som hoved foder, det vigtigste er, at der står kød på de første 3 pladser, for husk, at alt det som ikke er kød, kan udgøre en stor del af fodret, og katte skal altså have kød !

  • #3   28. sep 2022 jeg må så være ærlig og sige at jeg slet ikke bruger killingefoder

    dels fordi jeg har så mange voksne at det er svært at skulle foder en killing afskilt fra de store
    mens også fordi jeg nu flere gange har prøver at killingen ikke har ville spise killingefoder
    så jeg har simpelhen hen sagt at de får voksenfoder alle sammen.

    Dog hvis det er mindre killinger så bruger jeg Royal canin babycat, og eller killingvådfoder


  • #4   29. sep 2022 Mine killinger spiser voksenfoder, selvom der er killingefoder frit fremme.
    Problemet er de "gamle" katte spiser killingefoderet smiley


  • #5   29. sep 2022 Ja altså.. Elvis voksede op på diabeteskost fra han var ca. 20 uger, og han blev både en fin og sund mis smiley

    Mit foretrukne mærke er nok Royal Canin, men der er vi så forskellige smiley


Kommentér på:
Foder til killing

Annonce