{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Sammenføring af 2 hunkillinger med to 5-årige hankatte? {{forumTopicSubject}}

Vi bor på et nedlagt landbrug, hvor vi hygger med kattene, som også holder musebestanden nede. Derfor fik vi to hunkillinger 16 uger. Vi har fået dem neutraliseret, vaccineret og chippet. og holdt dem inde i snart 3 uger, så de er nu 19 uger. Der er nu godt gang i dem.

I de sidste par uger har jeg forsøgt at introducere dem til vores hankatte gennem først rude, så med døren på klem etc. Den ene er sjældent rundt om huset og har næsten ikke set dem, men vil forventeligt nok blive sur over ubudne gæster. Den anden virker noget skræmt og har strintet og markeret rundt omkring på ejendommen, når den har set dem.

De sidste par dage har vi lukket killingerne kortvarigt sammen med den ene lidt skræmte gamle kat, mens den fik godbidder. Alt dette har nu ikke rigtig gjort forholdet mellem dem særligt hjerteligt. Det ender med hvæs og knurren og engang imellem truende "sang" mens killingerne kryber.

Min tålmodighed er nok ved at løbe ud, så jeg tænkte at jeg ville gå en tur med let sultne killinger på grunden i weekenden (så de er lettere at lokke hjem igen efter tur med vådfoder). På den måde kan killingerne få lidt luft og lære omgivelserne at kende. Samtidig kan de gamle hankatte se dem lidt an på afstand, hvilket måske gør det hele lidt lettere.

Spørgsmålet til Jer mere erfarne kattefolk er, om I synes at det er en god idé? Eller I har andre gode forslag


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammenføring af 2 hunkillinger med to 5-årige hankatte?
Kommentér på:
Sammenføring af 2 hunkillinger med to 5-årige hankatte?

Annonce