Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kasteration?
  • #1   4. jan 2009 Mit bedste råd er at du kan finde telefon numre til dine nærmeste dyrlæger og ringe og spørge dem, der er stor forskel på priserne rundt omkring i landet..

• #2   4. jan 2009 det er kasteration som er billigst:-)

jeg ved ikke hvad det koster.

• #3   4. jan 2009 Af hensyn til kattenes velfærd bør du få begge kattene neutraliseret.

• #4   4. jan 2009 (link fjernet)

• #5   4. jan 2009 Jeg ville få begge katte ordnet på samme tid. du får en bedre pris på den samlede pakke, og mange dyrlæger har en rigtig god pris på øremærkning og vaccination oveni når katten alligevel skal ind og i narkose.

en hunkat der ikke neutraliseres vil blive meget frustreret, og vil få løbetid oftere og oftere. Det er meget generende for katten, hvis ikke du skal have killinger. hanmissen skal du kastrere, han vil muligvis strinte når han bliver fertil, og en fertil kats tis lugter mere så du skal oftere skifte grus.

der var da et par grunde til både neutralisering og kastration smiley

• mette jul M
    mette jul M Tilmeldt:
    okt 2007

Følger: 1 Katte: 2 Svar: 4
    #7   5. jan 2009 Jeg har både en hun og en han kat, begge er neutraliserede og det er det bedste jeg har gjort for dem. De er glade og godt tilpasse og de strejfer aldrig.
    Gav 1100 for hankatten for kastration, øretatovering, registrering i katteregiser og vacinationer.
    Gav 1900 for hunkatten for sterilisering, øretatovering, registering i katteregister og vacinationer.

Så sammenlagt 3000 for begge to. Hvis de ikke skulle have været øretatoveret og vacineret ville det have kostet 2000.
    Pengene er godt givet ud efter min mening.

• #8   8. jan 2009 Jeg har ikke kattene hos mig selv - det er kæresten og hans bror (hans bror er meget nærig så selvfølgelig er det min kæreste der skal kasterere hans kat)

Men vi har dog indset at selvom vores smukke maine coon kat er dejlig og ville lave smukke killinger vil det nok ikke blive til så meget avl uden han har rigtige papire smiley

Men Silas bliver hvertfald kastereret smiley

Tak for en masse gode svar smiley

Kommentér på:
Kasteration?

Annonce