Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  killing, hvornår er der sæson?
  • #1   12. jan 2009 www.hittekilling.dk smiley

• #2   12. jan 2009 Internater har tit en del killinger smiley

• #3   12. jan 2009 Hvilke specielle krav stiller du da til killingen? Det skulle da næsten være umuligt IKKE at finde en killing eller voksen kat, der passer til ens hjem, hvis man søger både via internater, kattehjem, www.vildkat.dk , osv.

• #4   12. jan 2009 jeg ved ikke med de andre opdrættere, men jeg ved at hvis alt går som forventet så har nala killinger der er salgsklare efter sommer ferien

• #5   12. jan 2009 Altså hvis man kigger på gul og gratis, dba, dyrenettet, marked her på kg osv vrimler det med katte og killinger, så med mindre det er en meget speciel race du søger forstår jeg ikke du synes det er svært??

• #6   12. jan 2009 jeg synes da der er mange i marked...hvad søger du ?

• #7   12. jan 2009 <b>Jeg sys da osse der er mange killinger endnu, der er herinde, på www.dba.dk, www.guloggratis.dk og en million andre steder, ellers kan du kigge på internater, der er der tit en del, og der er de osse vacc og neutraliseret inden salg, www.dyrenes-beskyttelse.dk der kan du se hvor de forskellige internater ligger. jeg ved der er flere end dem der er postet derinde

• #8   12. jan 2009 <b>Kan se du har lavet en annonce at du søger en killing og der har du sat max pris på 100 kr. så er det derfor du ikke kan finde en hvis du kun vil af med 100 kr for en kat, der er ikke mange der vil sælge deres katte for 100 kr.. det er meget dyrt og få kat, du skal vacc, revacc, neutralisere, og købe ordentlig foder osv

• #9   12. jan 2009 Har tjekket dba og kunne ikke finde noget.

Jeg søger killing der enten gives væk eller er billig. Jeg bor ude på en gård midt på en mark så plads er her nok af, og en masse andre dyr.

søger bare en sød og kælen kat (meget gerne hunkat) der er stueren på vestsjælland.

• #10   12. jan 2009 præcis fordi det er så dyrt med dyrlæge vil jeg ikke give dyre domme for en kat
    og 200 kunne nok også komme på tale, men søger nu mest killing der bortgives eller er billig.

• #11   12. jan 2009 <i>Nogle steder hvor du giver lidt mere er katten første gangs vacc ..
    bare info.. men håber du finder en.. hvis du køber på internat er det faktisk billigere i længden fordi de er vacc og neutraliseret

• #12   12. jan 2009 sesse - nu har jeg bare også en hest der er en smule dyr i drift smiley så det skal ikke være for dyrt.

• #13   12. jan 2009 Katte er os dyre i drift når man skal sørge godt for dem som man gøre med sine andre dyr.. Hvis du ikk mener du har de store penge brute du nok vente lidt endnu med at anskaffe dig en kat?

Men et godt forslag som Sesse kom med der..

• #14   12. jan 2009 jeg holder lige min mund, det der vil ud er ikke ret kønt at høre på

• #15   12. jan 2009 hvis tanken er at finde en hunkilling og undlade neutralisation, så kommer der jo mange killinger på et tidspunkt .... i så fald vil jeg bede dig tænke på, hvad der så skal blive af killngerne.

NB: Internater sælger mig bekendt ikke dyr til personer under 18 år

• #16   12. jan 2009 angelce - vi har to ældre katte men de er ikke stuerene så de kan ikke komme ind og hygge smiley og så dyre er de ikke..

• #17   12. jan 2009 <i>Mener det er omkring 800 kr man giver for en kat på internater, også er den neutraliseret og vacc så der er mange penge og spare faktisk.
    ved min dyrelæge koster det ca 1400 kr og få en hunkat neutraliseret, så allerede der er der sparet mange penge. vacc koster nok 500 ca og revacc, 200-300 kr..
    så det er en del i det lange løb. plus man redder en lille mis..

hvis du ikke har nogen katte i forvejen kan jeg kun anbefale du får 2. det er synd og kun have en, for katte kan give hinanden noget som et menneske aldrig kommer til og kunne give den ..

• #18   12. jan 2009 <i>Er det ikke osse lidt synd for de andre katte at du køber en ny kat der må komme ind, men de andre må ikke ??

• #19   12. jan 2009 hvis det bliver hunkat skal den self. "neutraliseres" og samme med hankat, har bare dårlig erfaring med ham vi har (udendørs kat), hvis han kommer ind strinter han over ALT.

Haneben - hvad er problemet? at jeg ønsker en kat der bortgives da jeg ikke vil betale dyre domme for en kat? det betyder ikke at den ikke vil få et dejligt hjem?

• #20   12. jan 2009 ***så det skal ikke være for dyrt.**
    Jeg kan forsikre dig for, at uanset hvad katten koster er anskaffelsesprisen for katten forsvindende lille ift, de udgifter, der er på katte i længden. Hvor store udgifter er ikke til at vide på forhånd, da katte kan blive syge og behøver dyrlægebehandling. Der ryger let nogle tusinde kroner til en vagtdyrlæge. Og det skal man have råd til og være parat til at ofre, hvis man påtager sig ansvaret for et levende væsen.

• #21   12. jan 2009 <i>hvorfor prøver du ikke og kastarere den hankat du har nu, det kan være det hjælper på strinteriet. jeg sys personligt det er synd de ikke må komme ind, også vil du købe en anden kat der godt må komme ind.. det er da lidt synd man skal sortere på den måde .

• #22   12. jan 2009 sesse - den ene af de gamle skal snart aflives, han er desværre så gammel og halter ret tit pga slagsmål og mine forældre vil måske tage hunkatten ind.

• #23   12. jan 2009 de to gamle har altid været staldkatte.

• #24   12. jan 2009 <i>Ja så er det nok osse på tide i afliver ham.. hunkatten er det den i har nu ?? hvis i lader katten gå ude og inde som det passer dem, så er det heller ikke ret tit de vælger og tisse indendøre.. de skal self have en kattebakke til rådighed

• #25   12. jan 2009 sesse - lige nu har han det fint, men næste gang så ryger han nok.. ved bare ikke hvad hunden siger til hun kommer ind, det er hun ikke glad for

• #26   12. jan 2009 <i>hvis hunden ikke vil have den hun kat ind i har nu, så skal du heller ikke regne med at den vil acceptere en ny killing

• #27   12. jan 2009 sesse - jeg bor ikke i samme bygning som mine forældre. jeg bor i en "lejlighed" i staldbygningen.

• #28   12. jan 2009 nej, men det at du ikke vil betale " i dyre domme" for en kat.....det siger mig mere end rigeligt.....

sørg da for at de katte du har bliver neutraliserede.....de bliver meget mere kærlige, hjemmekatte....når først de ikke skal ud at jagte efter mager.....

du skal ikke skrive mere til mig her.....jeg kan slet ikke have din indstilling....

• #29   12. jan 2009 <i>kan hunkatten så ikke få lov og komme ind ovre ved jer. ellers skal den jo gå rundt helt alene udenfor når hankatten blir aflivet

• #30   12. jan 2009 Haneben - nu har jeg en holdning til priser på dyr du måske ikke kan lide.. og det gælder ikke kun katte.

Jeg vil IKKE give 12.000 for en hund, det gav jeg for min hest, jeg vil ikke give 1000 for en kat det giv vi for vores hund med fuld stamtavle..

Synes priserne på dyr er hul i hovedet. ja måske er det en dum indstilling i dit hovede, men jeg synes nu at priserne er fuldstændig vilde i mine øjne..

og vil heller ikke give 100.000 for en hest smiley

• #31   12. jan 2009 sesse - det kan hun måske nok hvis hun kan finde ud af at bruge kattebakken..

• #32   12. jan 2009 <i>Det skal hun nok lære og hvis hun kan gå ind og ud er det slet ikke sikker hun bruger bakken, så gør hun det nok stadig udenfor som hun plejer.. men jeg kan kun anbefale dig og købe to killinger så. der begge er neutraliseret og vacc

• #33   12. jan 2009 dit valg..... men i mit hoved følges tingene ad.....

det siger mig bare at du heller ikke vil ofre en dyrlæge når det er nødvendigt.....spaden er billigere

• #34   12. jan 2009 haneben - nu har jeg hest, så jo jeg vil tage til dyrlæge hvis det er nødvendigt.
    ligesom jeg betaler en masse penge for at min hest pga "foldskade" hvor hun er blevet sparket i hovedet og har mistet en tand,så skal hun regelmæssigt have raspet tænder fordi den ikke bliver slidt. så jeg betaler hvor det er nødvendigt smiley

• #35   12. jan 2009 sesse - har prøvet at skrive på to der er vant til at være sammen så må vi se om de stadig er der smiley

og så tror jeg at jeg vil prøve at finde min sorte mis og kæle lidt med hende savlemulen nu smiley

• #36   12. jan 2009 Gitte - nej har ikke et loft for hvor meget der betales ved sygdom ved mine dyr.

• #37   12. jan 2009 ja ja what ever....du kan i alt fald ikke købe kat hos mig, heller ikke hund eller hest.... for den sags skyld.

• #38   12. jan 2009 haneben - ærligtalt tror jeg heller ikke du har noget der overhovedet kunne have min interesse.

persere er ikke katte for mig, jeg har frederiksborgheste og ønsker pt ikke andet har en hoppe og et kanont føl efter hende så er godt dækket ind. og hund har vi smiley

Så tag du det helt roligt smiley

Kommentér på:
killing, hvornår er der sæson?

Annonce