{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers kattemad
  • #1   21. jan 2009 Olivers dyrt i forhold til RC????

Olivers ligger i 15 kg sække, RC i 10 kg sække.

Jeg havde en kat der ik kunne tåle Olivers, ligeledes havde min veninde en i hendes opdræt. Kløe, knopper. Vi fodrede begge med RC før.

Så tilbage til RC

Har brugt RC i mere en 20 år, nu bruger jeg Sanabelle. RC er simpelthen blevet for dyre, og der var en del opkast.

• #2   21. jan 2009 min kat har kun prøvet det de gange den har været på "ferie" i en kenel - hver gang med det resultst hvor jeg får at vide at min kat er meget småt spisende.... nej... min kan kan bare ikke lide Olivers.

har selv brugt RC, men det er ikke godt til mine katte så jeg foder med ACANA hvilket er utroligt så meget forskel jeg kan se og mærke på mine katte.

• #3   22. jan 2009 Tak for jeres svar. Fik bare en prisliste med, hvor der stod 9 kg kostede over 650 kr, nu kan jeg ikke huske den præcise pris, hvor rc koster¨lidt over 500 for 10 kg.

• #4   22. jan 2009 MIne katte synes Olivers er smadder spændende, de 2 første dage. Så gider de ikke spise det mere, og så fylder 15 kg altså pludselig meget :o)

• #5   22. jan 2009 Janni H: Mine katte har ingen problemer med det - dog blander jeg det op med RC. smiley Dog bruger vi udelukkende Oliver's til vores hunde.

• #6   22. jan 2009 Ja ikke, hvad koster 15 kg ellers?
    Er nemlig bange for det hurtigt går over med det smager ham, han er utrolig kræsen.

• #7   22. jan 2009 Olivers cat adult 15 kg koster 529 kr. 15 kg killingefoder koster 579 kr. Som opdrætter får man 25 % i rabat. Vi bruger udelukkende Olivers. Vores katte elsker det og jeg kan godt lide at det kød der er i Olivers er godkendt til menneskeføde. Så jeg er super tilfreds og det er uldtotterne også smiley

• #8   22. jan 2009 Super, tak. Til den pris kunne jeg helt klart overveje det, synes det andet virkede ekstremt.

• #9   22. jan 2009 i Acana killingefoderet som jeg bruger er der ingen tilsætningsstoffer og dårligt fyld... men 60% kød - i RC kitten er der 36% protein hvilket ikke kan overføres til at være 36% kød og man kan hellere ikke få oplyst hos RC hvor meget kød der er i......vil du have et godt foder som ikke er dyrt sammenligneligt med RC så prøv at tjekke Acana - og pga. den gode sammensætning så spiser de hellere ikke så meget da det mætter mere -

• #10   22. jan 2009 Super,prøver at undersøge om jeg kan få nogle smagsprøver på acana.

• #11   22. jan 2009 http://www.acanadanmark.dk/om_acana_danmark/

http://www.acanadanmark.dk/forhandlere/

(link fjernet)

her er lige lidt du kan læse om acana

• #12   22. jan 2009 2 af mine katte fik krystaller af Olivers... men de elsker det.... Desværre er den fest forbi nu...

• #13   22. jan 2009 mine katte elskede olivers og jeg synes også det var et rigtig godt foder , de fik en rigtig flot pels og gog vulume.. jeg er så gået over til RC da mine hunde ikke trivedes så godt på olivers , så jeg foder udelukkende med Rc nu og køber det billigt i england

• #14   22. jan 2009 Mine katte kunne også godt lide Olivers, desværre begyndte Bella at kaste igtig meget op af det, så derfor er jeg gået tilbage til RC.

• #15   23. jan 2009 Lige et andet spørgsmål (kan lige så godt spørge her end at starte en ny tråd).
    Hvad er forskellen mellem arcana og orijen? Og kan de begge købes på nettet uden at det koster en formue i fragt?

Jeg blev anbefalet orijen af hende jeg købte killing nummer 2 hos. Problemet er bare at der kun er 1 forhandler af produktet inden for rimelig grænse rent geografisk. Og manden har det bare ikke liggende på hylderne. Var hos ham i tirsdag og fik at vide han ville få noget torsdag. Så dukker man op torsdag og "joooo han havde da fået en hel palle idag" men da jeg var der kl 17 havde der allerede været 2 opdrættere som købte 20x2,5 kg hver og så havde han sørme også lige solgt de sidste 8. Troede ikke opdrættere ville købe i 2,5kg poser da det er dyrere. Nå ja. Og så var den palle med kattegrus han havde fået hjem også lige blevet hentet. Jeg tror nu nærmere det skyldes andre opstændigheder. Men hvem ved. Vil bare ikke starte på et nyt foder uden at være sikker på jeg kan købe det regelmæssigt uden at skulle bøvle med om han nu har det på hylden eller ej.
    Lige nu fodre jeg med RC, men har hørt både gode og dårlige sider omkring det. Men i det mindste kan man altid finde en pose hos en forhandler når man mangler.

• #16   23. jan 2009 (link fjernet)

her køber jeg mit.
    orijen er lidt dyrere og sammensætningen er lidt bedre, men ikke nok til at jeg vil betale de sidste penge....
    Min kat har allergi og det har virkelig hjulpet at skifte til Acana - hvis det på et tidspunkt kommer igen så vil jeg gå over til Orijen

• #17   23. jan 2009 Her får både hund og katte Olivers.
    Har været ved at gå væk fra det da hunden og de katte der får adult, har for tør hud/pels.
    Har fået at vide, at fra Nytår 09 vil man putte flere omega 3 og 6 fedtsyrer i, prisen vil være den samme, meeen man går fra 15 kilo til 13 kilos sække.
    Så jeg giver lige Olivers en chance mere

• #18   24. jan 2009 jeg brugte som sagt også Olivers til både hund og kat , men skiftede til RC og det er mere drøjt .. det holder flere dage end olivers

• #19   24. jan 2009 jeg bruger Olivers til både hund og kat herhjemme uden problemer, og spare en del penge, plus de levere lige til døren = jeg slipper for at være ved at brække ryggen når jeg slæber foder hjem smiley

Benthe H - her hjemme er det omvendt der holder Olivers længere end RC

• #20   24. jan 2009 Har i tænkt over at fodderet måske holder længere, fordi dyrene ikke er så glade for det?

• #21   24. jan 2009 Thomani . - Det kan også være fordi jeg tilpasser mængden til dyrene og ikke giver det der står på pakken smiley

Hverken kat eller hund er kræsne og spiser alt slags mad med samme hastighed

• #22   24. jan 2009 TJ

Kræsen hmmmmmm... ja min kat nægtede at spise i næsten 4 dage da jeg købte nyt foder. Tror han var blevet så sulten til sidst at han overgav sig, men stadig spiste han ikke meget... da jeg kort tid efter fik ondt af ham og købte det "gamle" foder så spiste han igen som han plejede.... jeg snakkede med min dyrlæge om det og han sagde at katte helst ville spise det de var vandt til......

• #23   25. jan 2009 marianne J - Jeg har heller ikek snakket om at din var kræsen smiley Jeg skrev ingne af mine er kræsen.. Rottweiler er (når det kommer til tørfoder) ligeglad med hvad der kommer i skålen, bare når der kommer noget i..

Det gælder også vådfoder, og så hvis han vil smage menenskemad skal det helst være så snasket som muligt, ellers gider han det ikke smiley

Kommentér på:
Olivers kattemad

Annonce