{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Tommy D
Tommy D
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

Kat på pension. {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Jeg skal til jylland en weekend (bor selv på sjælland), og har ingen steder at gøre af min kat. Hun er en indekat, men meget sky overfor andre end mig, og har aldrig været sammen med andre katte. Er det en god idé at sende min kat på kattepension, i de 3 dage jeg er væk, når hun er så sky, som hun er?? Håber nogle kan give et råd eller 2. På forhånd tak.

Tommy D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat på pension.
  • #1   22. feb 2009 Jeg synes det ville være bedre hvis du fik en til at komme og se til katten 1 gang dgl, når den er så sky vil den sikkert finde en pension enormt stressende

• #2   22. feb 2009 Det optimale ville være, hvis en person, som både du og katten kender og har tillid til, kunne bo hos dig i de dage.

Måske kender du også en i nærheden (f.eks. nabo), som ville komme og sørge for mad, vand og kattebakke og ellers se, om katten havde det godt.

Muligheden er også www.denrenebakke.dk, men jeg har ikke selv erfaring med dem.

PS: Det vil være godt for katten, hvis du lader en lampe være tændt og radioen spille (lavt), mens du er væk.

• #3   22. feb 2009 Hvis du kender en pålidelig person, der kan komme forbi hver dag og fodre, skifte vand og grus osv. vil det nok være bedre end pension.

Hvis du bliver nødt til at sætte katten i pension, så vær kritisk, se stedet godt an først.

Kommentér på:
Kat på pension.

Annonce