{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Legetøj og klør !!!
  • #1   25. feb 2009 Du kan prøve med baldrian smøre på de kradse træ du har og se om det ikke hjælper :O)

  • #2   25. feb 2009 Hvor mange kradsetræer har du? og hvor er de placeret?

    Dette er det første der skal kigge på. Er kradsetræerne placeret atraktiv? Katte kradser først og fremmest for at afsætte deres duftmærker. Derfor er det også svært at vænne dem fra at kradse et bestemt sted for der findes deres duftmærker jo allerede.
    Duftmærkerne skal jo også helst afsættes et sted hvor folk færdes, derfor hvis din sofa står et sted hvor der ofte er gennemgang er det et perfekt sted. Tit og ofte kradses der når man kommer ind i rummet da man kommer med en fremmed duft og katten derfor skal have sine andre dufte ud.
    Jeg ville sætte mit kradsetræ foran det sted hvor katten kradser nu og sørge for at de bliver mere attraktivt at kradse i det. feks med baldrian dråber, og så stille og rolig flytte det til et sted du gerne vil have at det står. Dog, hvis du flytter det en i et hjørne kan´den gamle kradseadfærd genoptages!



  • #3   26. feb 2009 Vi har trægulve i hele huset, men har købt et stykke rest gulvtæppe og lagt en bane ind på vores kontor, det fungerer perfekt, for skrivebordsstolene kører nu på det istedet for at ridse gulvene og katten elsker sit mega store ´´kradsebræt´´



  • #4   26. feb 2009 mine katte har deres kradsetræ i en venduskarm mellem fjernsynet og sofaen... på den måde slipper vi for at de bruger sofaen fordi at vi er der. smiley

Kommentér på:
Legetøj og klør !!!

Annonce