{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

RC til kastreret hankat. {{forumTopicSubject}}

Jeg prøver at finde ud af hvilken Royal Canin foder jeg skal købe til en kastreret Ragdoll på 1½ år, som er både inde og udekat.
Jeg har skrevet et indlæg i Gruppen for Ragdolls, men tænker der måske sidder nogle kloge mennesker herude som kan hjælpe mig.
Er det mon sådan at efterhånden er der flere af RC´s foder, der er velegnet til kastreret hankatte?
Grunden til mit spørgsmål er følgende:
Jeg har lige været på Crufts og hvilket bedre sted at spørge RCfolkene om hvilket foder jeg skal vælge?
De sagde Sterilised 37.
Min veninde er blevet anbefalet den der hedder Outdoor 30 i en dyrehandel.
I ragdoll gruppen er der en der anbefaler Sensible 33 som et godt all round foder til kastrater.
Så nu er forvirringen komplet!! smiley
Og jeg er end ikke begyndt at kikke til de varianter der findes hos dyrlægen.
Jeg har dog også valgt, at kikke bort fra disse da jeg har en dyrehandel tæt på jer gerne vil støtte.( Jeg støtter min dyrlæge nok i forvejen smiley

Er der nogen der har lidt input til mig eller tror I at man bare skal finde frem til hvilket af disse foder som katten bedst syntes om og så vælge den ( de alle er lige velegnet til kastrater)??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC til kastreret hankat.
  • #2   12. mar 2009 Jamen det siger da sig selv - ved dyrlægen - den hedder - young male - er specielt til kasterater...
    Så selvom du ikk vil støtte dyrlægen yderligere - så er det da den nemmeste løsning... smiley


  • #3   12. mar 2009 Betina: Den er siger vel ikke mere sig selv end Sterilised 37 ?? Den er jo også beregnet til kastrater.
    Det var bare mere fordi jeg undrede mig over at der blev brugt så mange forskellige af varianterne til kastrede katte.


Kommentér på:
RC til kastreret hankat.

Annonce