393 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

nr 2 kat spørgsmål :0) nr 2 kat spørgsmål :0)

Hejsa alle sammen
som nogen af jer ved så går jeg og kigger efter
en legekrammart til Nico
Nico her næsten et år gammel, han er født den 2/6-08
Nico er meget bange få store katte så har tænkt at den kat skal være en killing og ind til vider har jeg kigget efter en han killing da jeg tror at det er best,
men så har jeg gået og tænkt om det er lige meget om det er en hun eller han
ville det ikke være best med en han killing, jeg kunne forstille mig at hanner kan være en lille smule mere volsomme en hun katte, men ved ikke om det er rigtig,
Nico er kastrert og det skal den lille ny også når tiden er inde til det,
Er det best at det bliver to han katte eller er det bedøvende lige meget ?
helle dog mest til at nr 2 også skal være en han :0)
men hvis det er lige meget om det er en han eller hun vil jeg da overveje om det skal være en hun kat
Venlig Hilsen Michelle

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nr 2 kat spørgsmål :0)
  • #1   3. apr 2009 Jeg har to hun katte og en hankat, som alle er neutraliseret.
    Herhjemme er der ikke forskel på, hvem der er mest voldsom.
    Jeg vil sige at det kan være lige meget, med hvilket køn det er du sætter sammen med din Nico.

• #2   3. apr 2009 Vi startede med at få to hankatte, fra to forskellige sælgere og de kunne rigtig godt sammen (de blev kasteret da de var gamle nok)

da den ene s¨å forsvandt fik vi en hunkat, men hun var så drægtig da vi fik hende (det vidste vi ikke), og vi beholdte hendes killing, en lille hunmis, og hun er klart den der er mest voldsom her i huset, hende og så den "gamle" hankat de går helt amok, jagter hinanden, og slås, og hopper på hunkatten (altså moren) og er faktisk rigtig onde ved hende! Men jeg tror det det er kattens temperament der bestemme hvordan den er, og ikke så meget kønnet smiley
    Men jeg vil lige sige at du skal glæde dig til at få to misser, de har så meget glæde af hinanden!!

• #3   3. apr 2009 Det siges at de bedste forhold er han og hun, derefter to hanner og til sidst to hunner.
    Jeg har to drenge (kastrater) og de kommer rigtig godt ud af det. De farer nogle gange rundt og leger og jagter hinanden, de kan godt virke lidt voldsomme. Men jeg tror hunkatte er ligegode om det smiley

• #4   3. apr 2009 LIge børn leger bedst - hanner har en anden adfærd end hunner - så jeg ville nuppe to af samme køn - de forstår hinanden bedre.
    Hanner leger nemli' drengelege, der er mere go i dem end i pigerne

• #5   3. apr 2009 hejsa
    1000 tak få alle svarne
    Lis det var også lidt i den stil jeg tænkte
    syndtes nemlig at jeg have ført noget iu den stil før
    så jeg tror jeg vil vælge en han killing
    end nu en gang tak fordi i gav jer tid til at svare :0)
    Knus Michelle

• #6   3. apr 2009 Herhjemme er det tøsen der er den med mest gang i og som kan være mest voldsom - lad os bare sige hun har mere temperament end drengen smiley Men de kan sagtens enes. Så jeg vil mene det er lige meget om det er en han eller hun. Du kan få en stille dreng og en vild pige, eller omvendt.. Der er ingen garantier..

• #7   4. apr 2009 berit N

Når vi taler om rcekatte er de nu ikke meget forskellige - køber man en bestemt race får man for det meste det sind med der kendetegner den.

Det er klart at huskatte spreder sig over hele skalaen

• #8   4. apr 2009 Berit - derfor skrev jeg for det meste - og fordi en kat ikke trives sammen med nogle andre katte er det nødvendigvis ikke kattens skyld, det kan være en helt anden. Det er præcis det der er den største udfordring i et katteri at få fjernet årsagen - og årsagen er ikke altid den man tror den er

Jeg vil stadig vove påstanden at racekatte er mere ens end huskatte

• #9   4. apr 2009 Tja, min perserpige er i hvert fald ret meget ved siden af, hvad der kendetegner perserstandard - både hvad angår temperament og til dels udseende. Hun er i hvert fald ikke en typisk "hygge sofa kat", ligesom andre persere/exotic jeg har ejet. Så selvom man vælger en racekat kan man ikke være sikker på temperamentet i alle tilfælde, men da nok de fleste. Mine andre 3 persere jeg har ejet, har levet 100% op til standarden smiley

Kommentér på:
nr 2 kat spørgsmål :0)

Annonce