{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Løbetid hos hunkat - OMG
  • #1   7. apr 2009 HEJ PENELOPE....MIN LILLE NYE MIS HAR OGSÅ S K A B T SIG KNAP EN UGE NU !!!! HÅBER DET SNART HOLDER..HUN HVERKEN SPISER ELLER DRIKKER..GØR DIN HELLER IKKE DÈT ???? HEJSA

• #2   7. apr 2009 Hehe, ja det skulle være en pestilens både at se og høre på smiley Godt jeg ikke har sådan en..

• #3   7. apr 2009 Jamen hun er frygtelig.. Går og bræger konstant med sådan en underlig dyb stemme - og det er konstant og hele tiden.
    Apetitten er ikke så stor på hende - hun har travlt med at ligge i vejen og hyle op...
    Hun hyler morgen middag aften og nat... Lige nu sidder hun i bryggerset - men selv der kan man høre hende..:-) Skøre kat

Tror vist bare hun skal have de kuld der har været planen og så neutraliseres.. PUHA DA:-)

• #4   7. apr 2009 Vores ene kat er også i løb nu og hun driver os andre til vanvid smiley !!!
    Hun har en sjov tanke med at tisse på gulvet og andet, nogen der ved hvorfor?
    Det er møg ulækkert, men kan heldigvis høre når hun gørdet for hun skraber på gulvet så.

Men hvad kan man gøre for at lukke munden på en kat i løb? Hun er virkelig en pest, vi får ingen gæster når katten er i løb, fordi de gider ikke høre på den larm smiley

Hjæææælp!!

• #5   7. apr 2009 Nå, øv !
    Men så må jeg vel hellere få lavet en tid ved dr. dyr.

Ved nogen forresten om man kan sterillesere en kat mens den er i løb, eller skal man vente til katten er "normal" igen?

• #6   7. apr 2009 NATASCHA det gør min den lille ny kat også........men den hunmis vi har på ca 5 år ER ordnet...Meeeeeeeeeeeeeeeen NU er DÈN også begyndt at strinte HERINDE overalt....og dèt har den ALDRIG gjort før...Så her går dèt F..... GODT...mon den er begyndt med de narrestreger fordi den ny misser gør det ??? hejsa

• #7   8. apr 2009 Natascha F

Okay tak, så vil jeg snakke med dr. dyr til den tid smiley

• #8   8. apr 2009 hej igen idag da jrg sad i sofaen Tissede den på mit lår...nu bliver jeg da NOGET i tvivl...strint er det baree dråber ???? for dèt var det her ikke..

• #9   8. apr 2009 Haha min kæreste og jeg har fundet den mest geniale løsning!
    Da vi ikke vil have killinger med vores store kat, har vi sat billeder op af hankatte op væggen i kattehøjde som hun kan sidde og stirre på smiley

De kom op for lidt siden og hun har ikke fjernet sig derfra smiley
    Det er ret så komisk smiley

• #10   8. apr 2009 ÆRLIGT....så må det sgi se TOSSET ud....HA HA har du flere GODE ideer....kan lige se det for mig..smiler....

• #11   8. apr 2009 Hun har lagt sig op for at sove nu, men lige da de blev hængt op var hun helt oppe og køre hun nærmest hoppede op ad væggen smiley

Skøre liderlige mis!

• #12   8. apr 2009 man må sige dèt GODT vi andre viser det SÅ tydelig......smiler...

Kommentér på:
Løbetid hos hunkat - OMG

Annonce