{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.809 visninger | Oprettet:

Katte og marsvin- går det??? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften siger, overvejer jeg altså at anskaffe mig et par muller.. nu da haven er så massivt indhegnet pga kattene skal mullerne bare leve det vildeste luksusliv og bare rende frit rundt i haven.. MEN.. kan mine store misser mon lade dem være i fred?
Jeg vil selvf ikk få de mindste marsvin, men de er jo altså ikk lige så store som kattene uanset hvad;o)

Min opdrætter mener ikk det er noget problem, da hun mener de er for store til de vil prøve på noget..

Har I nogen erfaringer? Vi skulle jo gerne alle kunne leve sammen i sus og dus!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte og marsvin- går det???
  • #1   21. apr 2009 Jeg har af og til mine 2 marsvin rendende på stuegulvet herhjemme.. Og den store kat siger ikke så meget til det.. til gengæld vil mine 2 killinger gerne rende og daske til marsvinene..
    Dog tør jeg ikke lade dem uden opsyn.. For en ting er hvad kattene gør i dit selskab.. Det er noget andet når de fx kommer ud i "naturen"..
    Min mosters katte har da i hvert fald slæbt både høns/haner samt andre fugle og muldvarper, egern, rotter etc. med hjem..

Jeg ville i hvert fald ikke lade dem uden opsyn..

• #2   21. apr 2009 Jeg tror som Lotte heller ikke at det er en god idé at lade dem være uden opsyn. Men kan du ikke lave en lille indhegning i løbegården? til dem? Så kan du lukke dem der ind når du ikke kan holde øje med dem.

• #3   21. apr 2009 Jeg tror IKKE det er nogen god ide... Da jeg havde min første kat her for 10 år siden, der havde jeg to marsvin der kom ud i en indhegning omme bag huset. Jeg fodrede katten i min garage da han var udekat.
    Pludselig en dag lå der en død rotte ved siden af madskålen, jeg vidste godt det var en "gave" til mig, men så en anden dag lå der søreme et dødt marsvin, det andet marsvin var væk..
    Det skal siges at der ikke var låg på indhegningen marsvinene gik i, og hegnet var kun 80 cm højt, men nok til at holde marsvinene inde...

• #4   21. apr 2009 ej det lyder ikk godt.. hm.. jeg må finde på noget andet så.. synes bare det ku være så fedt for mullerne hvis de kunne løbe frit i hele haven;o)

• #5   22. apr 2009 Du kan jo bare hegne et stort areal af haven ind.. Og så sørg for at grave hegnet under plænen og så måske 30-50 cm udad.. Så kommer Mikkel Ræv heller ikke og tager de små pus.. smiley
    Og mht. katten.. Så husk at sætte "låg" på smiley

• #6   3. maj 2009 jeg har også dårlige erfaringer med det.. har haft en kat der tog et marsvin smiley så de kan ikke altid lade dem være.. så de kan nok desværre ikke løbe frit

• #9   4. maj 2009 Felis F... Marsvin graver ikke gange.. Det er kaniner der gør det.. smiley Marsvin lever i "græsgange" af højt græs, eller huler som de finder..

• #11   5. maj 2009 Felis F

Okay, der må jeg så give dig en undskyldning.. Beklager..
    Har bare ALDRIG nogensinde hørt det før.. Det var derfor jeg påstod noget andet.. Men ja, vi lever for at lære.. Er det ikke sådan man siger? smiley

Kommentér på:
Katte og marsvin- går det???

Annonce