2.810 visninger
|
Oprettet:
Katte og marsvin- går det??? {{forumTopicSubject}}
Ja som overskriften siger, overvejer jeg altså at anskaffe mig et par muller.. nu da haven er så massivt indhegnet pga kattene skal mullerne bare leve det vildeste luksusliv og bare rende frit rundt i haven.. MEN.. kan mine store misser mon lade dem være i fred?
Jeg vil selvf ikk få de mindste marsvin, men de er jo altså ikk lige så store som kattene uanset hvad;o)
Min opdrætter mener ikk det er noget problem, da hun mener de er for store til de vil prøve på noget..
Har I nogen erfaringer? Vi skulle jo gerne alle kunne leve sammen i sus og dus!
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Dog tør jeg ikke lade dem uden opsyn.. For en ting er hvad kattene gør i dit selskab.. Det er noget andet når de fx kommer ud i "naturen"..
Min mosters katte har da i hvert fald slæbt både høns/haner samt andre fugle og muldvarper, egern, rotter etc. med hjem..
Jeg ville i hvert fald ikke lade dem uden opsyn..
jan 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 6 Svar: 40
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 44 Svar: 232
Pludselig en dag lå der en død rotte ved siden af madskålen, jeg vidste godt det var en "gave" til mig, men så en anden dag lå der søreme et dødt marsvin, det andet marsvin var væk..
Det skal siges at der ikke var låg på indhegningen marsvinene gik i, og hegnet var kun 80 cm højt, men nok til at holde marsvinene inde...
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Katte: 4 Emner: 15 Svar: 54
okt 2007
Og mht. katten.. Så husk at sætte "låg" på
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 11 Svar: 55
okt 2007
okt 2007
Okay, der må jeg så give dig en undskyldning.. Beklager..
Har bare ALDRIG nogensinde hørt det før.. Det var derfor jeg påstod noget andet.. Men ja, vi lever for at lære.. Er det ikke sådan man siger?
Katte og marsvin- går det???