1.072 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Katte og marsvin? Katte og marsvin?

Hej alle katte elskere smiley

Jeg har to super dejlige katte, en main coon og en Hellig birma.

Jeg har siden jeg var helt lille haft marsvin, indtil for 2 år siden. Nu savner jeg bare helt vildt at have sådan en lille hygge trold, og ville hører om i har nogen erfaring, med at have katte og så få et marsvin ?

Tror i måske kattene kunne vænne sig til det, så de evt. kunne være i stuen sammen?

mine katte er ca. 9 mdr. gamle.

gode råd og ideer tages gerne imod smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte og marsvin?
  • #1   2. apr 2011 Tja.det er jo svært at sige. Det kommer helt an på de enkelte katte. Jeg har haft både fugl, marsvin, hamster og kanin sammen med katte. Da jeg for mange år siden havde udekat, der fangede fugle ude, havde jeg osse en undulat som den ikke rørte. Tværtimod kunne fuglen sidde på katten og pille i pelsen. Vores meget lille dværgkanin var de 2 gamle katte jeg har nu bange for, den jagtede dem nemlig ud af stuen og fremmede katte blev jagtet ud af haven. Men de marsvin jeg har haft har somme tider fået en klo og da de som regel ikke forsvarre sig, så skal du passe meget på at kattene ikke kan komme til dem mens du er væk eller vender ryggen til.

• #2   2. apr 2011 ja har nok meget med kattens sind at gøre. er nu mest urolig for min main coon, han kan virkelig blive gal hvis han møder en anden kat ude i vores have f.eks... men hvis jeg kommer med noget nyt legetøj eller noget som han ikk er van til, så han nysgerrig men alligevel skal han lige se det an på afstand først.. men havde tænkt jeg ville vende dem til hinanden og når jeg ikke er hjemme vil jeg sætte marsvinet ind bag en lukket dør, self med lys osv... lyder det som en dum ide ? ville helst ikk komme hjem til et marsvin der er total stresset eller død.

• #4   2. apr 2011 hvor sødt smiley er heller ikke så meget min birma jeg er nervøs for, han er sku så dejlig sød og blid og kærlig smiley

er mere min main coon jeg er mere nervøs for...

men tror bare jeg må prøve, før kender jeg nok aldrig svaret rigtig smiley
    mange tak smiley

• #5   2. apr 2011 2 succeshistorier herfra:
    Da jeg var barn havde vi en siameser og et marsvin. Katten var lidt overlegen af sind og den gad ikke at snakke med marsvinet - kun i tordenvejr, der kunne marsvinet sagtens bruges:-)
    Senere som teenager havde vi huskatte og kaniner. Én af kattene troede vist at den ene kanin var dens "mor" for den var HELT VILD med kaninen!!
    Vi har også haft undulat og kat.De problemer som opstod ordnede undulaten selv! En dag da katten stod oppe på buret, kravlede "Holger" og og nappede den i alle fire poter til den skreg - Mikkel var fra den gang gode venner med Holger!
    Jeg tror derfor ikke at du skal frygte at have dem sammen.

• #6   2. apr 2011 dejligt at hører smiley tak for historierne smiley

Kommentér på:
Katte og marsvin?

Annonce