{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.165 visninger | Oprettet:

Vildkat - IGEN {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har et problem med min kat... Vi fik hende en gang i november cirka - hun sad som lille killing i flere dage og mjavede ude i vores have, og var meget meget sky... Og vi brugte lang tid på at gøre hende mere tam - sætte lidt mad ud, langsomt nærme os - det tog lang tid og hun havde tydeligvis ikke været i hænder.. Nu har vi så haft hende indendørs og hun er blevet tam (men stadig forsigtig) og er blevet steriliseret og øremærket.. man kan tage hende i armene, hun spinder og vil gerne kæles og vi lejer med hende - dog kan hun ikke lide fremmede og sådan.. Nå, men i det gode vejr har vi så lukket hende ud i haven, hvilket hun helt sikkert har nydt - udforske det hele, ligge sig i solen og leje bitchfight med nabokatten (intet alvorligt)... Men de sidste par dage, gider hun ikke rigtigt inden for, og hun lader os nødigt komme for tæt på - og hun har ligesom den der vildkatteatitude...Når jeg så kommer tæt nok på til at kunne tage hende op, lukker jeg hende indenfor (uden alt for mange protester) - mest pga. nabokatten (som vejer 10 kilo og har ry for at holde på sit).. Jeg er så bange for at hun ikke holder ved at være tamkat...Hun går og mjaver når hun er indenfor, men falder til ro i løbet af natten.. Bør jeg være bekymret og hvad skal jeg gøre?

Vh Natasja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vildkat - IGEN
  • #1   22. apr 2009 Jeg tror nu ikke, du skal bekymre dig så meget.
    Nu hvor solen skinner, og insekterne og fuglene flagrer rundt, er det meget mere spændende for at kat at være ude end inde.

    De fleste af mine har det på samme måde, og de kan også finde på at rende fra mig, når jeg går hen imod dem, og de er alle født indendørs og vant til, at hænder er noget rart.

    Og så er det jo også meget mere spændende for din kat at have sin legekammerat derude. Indendørs er hun jo alene-kat smiley

    Måske I skulle overveje at anskaffe jer en kat mere, så hun også har en ven inde i huset.



  • #2   22. apr 2009 tror også hun skulle have sig en ven hun kan lege med

  • #3   22. apr 2009 Okay tak smiley Jeg vil snakke med min mor om det. Håber hun siger ja - kan godt se at det er problematisk med en alenekat..

Kommentér på:
Vildkat - IGEN

Annonce