{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

min stakkels ven, snøft {{forumTopicSubject}}

ja jeg vidste ikke hva jeg skulle kalde dette indlæg.
har været hos mine forældre i dag da kæresten skulle spille fodbold kamp..
pludselig ringer telefonen, kunne hører med det samme der var noget galt..
min kæreste siger så. skat, katten har ædt fuglen!!
jeg blev helt stille og ham også.. vidste ikke hva jeg skulle sige. havde bare en klump i halsen..
han kom og hentede mig og jeg så selv da jeg kom hjem at der lå fjer ud over det hele, Daim's. havde den største klump i halsen og har det stadig.
det er sgu ikke sjovt at gå og støvsuge sin afdødes fugl fjer op.
vi kunne se at blackie på en eller anden mærkelig måde har fået skubbet/trukket det nederste af buret ud (der hvor sandpapir skal være)
og ud har daim selvf. gået.
det er vildt hårdt..
blackie har overhovedet ikke nærmet sig os efter vi er kommet hjem, tror i han ved har gjort noget galt (ved godt det ligger til kattens natur at jage, men han har jo tit hilst på daim, men selvf. ikke det samme når han pludselig kravler frit rundt..)
og er så ked af at miste den dejlige pip, og han var så dejlig tam, kunne jo gøre næsten alt ved ham..

jeg vil gerne hvis folk har noget negativt at sige (man kan altid være bagklog) at de så holder det for sig selv da jeg absolute ikke er i humør til dette..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min stakkels ven, snøft
  • #1   1. okt 2005 Hvor synd :´-(
    Det er aldrig sjovt at miste et dyr..

    Min kat slog også min undulat ihjel. Hun hoppede op på skødet af mig og lagde den døde fugl i mit skød - en gave åbenbart..
    - Selvom jeg ikke kunne nænne at skælde katten ud, så havde jeg det bare så dårligt med hensyn til fuglen..
    Den var også håndtam..

    Jeg fik bare så dårlig samvittighed overfor den lille undulat.. smiley
    Selvom det "bare" var en fugl, så kan den godt betyde noget alligevel.. Man bliver glad for sine dyr, om det så er en fugl, en hund eller en kat..

    Mine kærligste og mest opmuntrende tanker til dig.
    -- Michelle



  • #2   1. okt 2005 tak skal du have..
    ja han var virkelig dejlig daim, han var en dværgpapegøje på ikke engang et år. har fulgt ham fra dag 1 med billeder, og det siges de ikke kan gøres tam,men det blev så meget..
    har slet ikke løst til at se på blackie nu, og slet ikke kæle for ham (tror godt han ved for han er slet ikke kommet over til mig) når han har ædt min dejlige pip..


  • #3   2. okt 2005 det gør mig ondt med din pip. tanker fra mig

  • #4   2. okt 2005 Det var godt nok en meget trist oplevelse..... vi sender dig en masse opmundrene tanker....

  • #5   2. okt 2005 tak skal i alle sammen have..
    gør så ondt og jeg kan bare ikke kæle for blackie kan ikke lade være med at tænke på han har ædt min fugl og den ender i katte bakken ;-/
    han er begyndt på det sidste at kun tisse i vandskålen selvom bakken er ren, irretere mig virkeligt..


  • #6   2. okt 2005 tak skal du have johanna..
    kan ikke åbne linket??
    gud hvor har jeg bare lyst til at tude hver gang jeg ser blackie gå forbi det tomme bur, min undulat som sider ovenpå buret i et mindre er også vildt stille ;-/


  • #7   2. okt 2005 Nååå hvor trist ... Føler med dig ...

    Trøste Knus Inge


Kommentér på:
min stakkels ven, snøft

Annonce