980 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

royal canin royal canin

ja så har vi fået vores royal canin hjem fra zooplus for første gang, og er rigtig glad for det.
vi gav vores katte whiskas + et andet fakta mærke, og jeg er så glad for at vi fik skiftet. da vi havde det andet foder, var deres afføring inden næsten helt flydende eller helt hårdt og næsten sort, det kan bare ikke have været sundt for dem, og med det her nye foder, er deres afføring helt normalt, så er så glad for at vi fik købt det til dem

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  royal canin
  • #1   8. jun 2009 ja kvaltieten har meget at sige =O)

• #2   8. jun 2009 Dejligt at høre, og super godt du fortæller det herinde, så nogle flok kan blive mere bevidste om hvad de fodrer deres katte med smiley

Det der afskrækker folk er som regel prisen på Royal Canin i forhold til 'det billige' i fakta, men ser man på hvor proppet RC er med næringsstoffer, og de derfor skal have mindre for at blive mætte og optage det de har brug for - i forhold til noget billigt 'fastfood' mad, som de skider mere af, og skal have mere for at blive mæt af og få de rette næringsstoffer - så er RC i sidste ende slet ikke så dyrt smiley

• #3   8. jun 2009 ja, men syntes ingen gang at prisen er så slem, når man handler over zoopuls, og hellere give et par hundrede ekstra for at der ikke ligger blød l... ud over kattebakken eller at de skider sig selv ihjel.

men det var deres afføringsproblemer, som startede for nogle måneder siden, der gjorder os opmærksomme på at vi nok burde skifte, og så også at de tabte sig af det andet. men det er noget bedre nu, og en lidt bedre fornøjelse at samle katteklumper op nu, når de ikke er nærmest flydende

• #4   8. jun 2009 Det lyder virkelig virkelig godt smiley

• #5   8. jun 2009 det var da underligt... Ved i hvorfor?

• #6   8. jun 2009 Har jeg godt nok aldrig hørt, men så er man da den viden rigere smiley

• #7   8. jun 2009 var det ikke noget med der var lidt mere fedt i Rc end andet foder ?
    Mine kaster ikke op af det smiley

• #8   9. jun 2009 Min Loui startede med at få Hills, men jeg syntes ikke rigtig han spise så meget af det, så jeg skiftede til Royal Canin og det har han fået lige siden.

Da jeg boede hjemme kunne min mor godt finde på at købe Whiskas hvis der ikke lige var mere Royal Canin tilbage i posen, og der kunne jeg tydeligt se forskel på hans afføring osv.

Jeg kan helt klart også kun anbefale Royal Canin, det er lidt dyrt ja - men man skal ikke proppe hvad som helst i sine dyr, man skal tænke på hvad man selv ville spise?

Ville du selv spise mad du gentagende gange blev ved med af få diarré af?

Royal Canin og Hills har jo også deres priser fordi de forskellige mærker til de forskellige racer indeholder noget specielt.

Feks til Maine Coons, der er bidderne større end normalt fordi det har Maine Coon's tænder brug for.
    Persere's mad giver noget specielt til pelsen osv osv jeg kunne blive ved.

• #9   9. jun 2009 ja ikke alle tænker over at foder faktisk har RIGTIG meget at sige.

Prøv desuden at lægge mærke til hvor mindre ofte de har afføring i forhold til hvad de havde på deres gamle kost...og lugten bliver som regel også noget anderledes smiley

• #10   9. jun 2009 middi og pixie

ja, de har ikke den samme trang til at gå på toilettet.

og så er de begyndt på noget sjovt de aldrig har gjort før. de har hver deres madskål og det har de altid haft, og de har aldrig spist af hinandens madskåle (kun vores han der i starten kunne finde på at være flabet og tage vores hun kats bløde kost). men nu der deler de en skål. når jeg fylder op til dem om morgnen, og så kommer hjem eftermiddag, er den ene tom, uden en krumme, men den anden er stadig fuld, og så starter de på den. så de deler om en først og tager den anden bagefter. lidt sjovt, har de aldrig gjort før

• #12   9. jun 2009 trine

www.zooplus.co.ku

• #13   9. jun 2009 hov http://www.zooplus.co.uk/ den er rigtig

Kommentér på:
royal canin

Annonce