{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
471 visninger | Oprettet:

Gøre tam - hvordan bedst {{forumTopicSubject}}

Har lige taget en ca. 8 ugers killing ind som er meget sky - kan dog godt komme til den når den ligger på tæppe under vasken på badeværelset og den spinder da også når man nusser den. Men så snart den ikke er der, er den vild og meget bange.. Har to andre katte en stor på 2 år og en killing på 14 uger.

Gode råd tak ;O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gøre tam - hvordan bedst
  • #1   27. jul 2009 Hvorfor har du taget en 8 ugers killing ind? Er moren død? ellers skal de være 12 uger, før de må skilles fra moren.

• #3   27. jul 2009 Følger lige med, sådan en lille en har jeg nemlig også smiley

• #4   28. jul 2009 Maria - ved ikke hvad der er sket med missemor, har "fået" hende fra nogle bekendte - spurgte om ikke vi ville tage hende så hun ikke bare blev en vild kat. Hun er afsat til godt hjem når hun bliver noget ældre og mere tam - ved godt de ikke må komme fra så tidlig, men når missemor er væk og bettefis ikke er tam, så har den ikke gode odds og hun er rigtig fin.

Hun er allerede blevet meget mere rolig, vi kan komme til hende og vil gerne ligge på maven af en putte, så det er dejligt.. Stadig bange ved høje lyde og pludselige bevægelser, men det går da den rigtige vej og hun er også begyndt at spise godt ;O)

Tak for svarene alle sammen..

• #5   28. jul 2009 Er ved at tæmme 4 vilde killinger, som bor ude i vores carport. I starten nåede jeg kun at se halen før de var væk, men stille og roligt har de lært at jeg kommer med mad til dem og stile og roligt har jeg kunne nærme mig dem mens de spiste og kan nu ae dem mens de spiser og idag lykkedes det mig at løfte dem i et par sekunder og efter de har spist leger vi lidt med en klokke i elastiksnor. Hvis vores køkkendør står åben kommer de også ind og kigger hvis vi ikke er får tæt på. De skal til Inges kattehjem, når de får plads og til den tid skal jeg have dem gjort så trygge ved mennesker som muligt.

Nå men min point er tålmodighed, tålmodighed og mad, leg og tilstedeværelse, så skal det nok komme.

• #6   28. jul 2009 Tålmodighed, og mad plejer at være den nemmeste udvej smiley

• #7   29. jul 2009 Hejsa ;o)
    Som de andre siger tålmodighed og kærlighed.. Og gør ikke noget mod den vilje.. Feks: hvis den er ked af og blive løftet.. øv da stille og roligt og sæt den ned når den vil ned så den ikke føler man gør noget med dens vilje.. Held og lykke..

• #8   29. jul 2009 Tak endnu engang..

Vi er allerede kommet langt hun bliver ikke nær så bange mere, går vi stille og roligt rundt i huset så bliver hun fremme, gemmer sig dog stadig ved høje pludselige lyde. Kan sagtens komme til hende når hun spiser og kan lege med hende og kan også godt løfte hende op - hun har lagt og sovet på maven af mig igår ;O)

• #9   29. jul 2009 Lyder godt :o) Bare tålmodighed og kærlighed og man ikke gør noget mod dens vilje.. Held og lykke ;o)

Kommentér på:
Gøre tam - hvordan bedst

Annonce