{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øremærkning eller chip
  • #1   3. aug 2009 Øremærkning!
    Tvivlsomt om tilfældige findere af en bortløben kat tager den med til dyrlæge for at tjekke for chip. Øremærke kan de straks tjekke i katteregister via egen computer.

• #2   3. aug 2009 Øremærkning, for hvis det skulle ske den slipper ud, kan folk se nogen ejer den.. Det er langt fra alle der tjekker om katten er chippet

• #4   3. aug 2009 **Til gengæld er der så mange katte, der er chippede i dag, at man sikkert ofte tjekker for chip, hvor der ikke er øremærkning, hvis man har fundet en kat.**

Så almindelig er chip nu heller ikke ved huskatte. Jeg synes faktisk, det er meget at forvente, at folk skal besvære sig til dyrlægen med andre folks katte, for at tjekke, om de har chip.

• #5   3. aug 2009 Jeg foretrækker chipning. Der er kun en af mine der er øretattoveret, de 3 andre er chippet. Jeg synes tattoveringerne har det med at flyde ud med tiden og dermed blive utydelige og dermed ubrugelige.

• #6   3. aug 2009 Jeg har hørt om adskillige tilfælde hvor folk er taget til dyrlægen, for at få tydet en utydelig øretattovering, så nogle tager til dyrlægen med bortløbne katte. Derfor er det bestemt ikke forkert at chippe sin kat.

Egentlig synes jeg man skal gøre det man synes er bedst for sin kat og hvad man bedst kan lide er smag og behag.

• #7   3. aug 2009 Jeg har en kat med tatoo og en med chip.
    Ham med tatoo er snart 10 år og man kan ikke læse
    hvad der stå mere og jeg synes at chip er blevet meget
    anvendt nu,da dyret ikke skal bedøves for at få det.

• #8   3. aug 2009 Nogle dyrlæger kan godt lave tydelige øretatoveringer, der holder. De bruger samme tatoveringsteknik som tatovører bruger. Så find en dyrlæge, der tatoverer rigtigt.

• #9   3. aug 2009 jeg kan heller ikke se nogen skriver det er forkert at chippe :S

Det er bare ikke så udbredt endnu at folk automatisk tjekker for chip, som de gør ved hunde

• #10   4. aug 2009 Tusind tak for jeres synspunkter, jeg syntes stadig det er svært, så jeg krydser fingrene lidt endnu og håber de ikke lige smutter på eventyr hvis der skulle være et fjols der glemmer døren. Må i alle have en god sensommer, nu hvor det gode vejr er på vej.

• #12   4. aug 2009 Jeg ville nu heller ikke lægge en kat i narkose kun for øretatovering. Men hvis katten alligevel skal neutraliseres, så begriber jeg ikke, at man ikke vælger at få sin kat synligt mærket samtidig.
    Mine kattes øremærker er desværre blevet udtydelige. De skal snart have renset tænder, og så bliver tatoveringen tegnet op - og denne gang med den rigtige teknik, der holder. Jeg er HYS med narkose, men glæder mig til at de får nogle tydelige øremærker smiley

• #13   4. aug 2009 Hej ;o)
    Øremærkning! det fik jeg opdrætter til med Kenzo ;o)
    det vil jeg Anbefale.. Men når det ikke kan ses får jeg en chip sat ind..

Kommentér på:
Øremærkning eller chip

Annonce