{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.626 visninger | Oprettet:

Rasmus A
Rasmus A
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Min kat er sky og bange {{forumTopicSubject}}

Hej jeg håber i kan hjælpe mig.
Jeg har adopteret en dejlig ungkat fra et internat, men de advarede mig om han kunne være meget nervøs i starten. Så snart han blev lukket ud spurtede han ind under min seng og gemte der sig der i 2-3 timer. Endelig kravlede han ud og lod mig nusse og kæle ham lidt, men da jeg ville vise ham hans kattebakke spurtede han ind under sengen igen. jeg har ladet ham være alene i værelset i flere timer og han har været ude og gå på kattebakken og spise. Han har nu været her i halvanden dag og jeg er bange for jeg gør noget galt. Har håndfodret ham lidt og nusset ham og forsøgt ikke at virke truende.
Tror i han kommer ud igen? Kan jeg gøre noget? Skal jeg bare vente?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er sky og bange
  • #1   8. aug 2009 hvor længe har du haft ham?

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    aug 2009

#2   8. aug 2009 Han har været her i halvanden dag.

• #3   8. aug 2009 Tror at det kræver en masse tålmodighed.. Hvem ved hvad missen har været ude for? . Du har vundet lidt tillid når du har håndmadet ham, vil jeg mene..
    Har du prøvet at lege med ham.. Jeg har sådan en lang ting med en masse fjer på, den er et hit hvis misserne er dovne. Måske leg kan lokke ham frem.. ?

• #4   8. aug 2009 hhalvanden dag er ikke meget smiley Det tager tid LANG tid smiley

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    aug 2009

#5   8. aug 2009 Tak nu er jeg mere rolig (:
    Nej han vil ikke lege, men det kommer jo nok. Jeg prøver at give ham tid til at lære lejligheden at kende og forkæle ham med opmærksomhed og godbidder for at lette oplevelsen.

• #6   8. aug 2009 dèt skal nok komme....vores gamle kat lå i en papkasse i et par dage før den vovede sig ud...(når vi var der) derefter under spisebordet på en stol en uges tid...Men SÅ blev den tryg ved os...det skal nok komme bare giv den GOD tid...held og lykke med den

• #7   8. aug 2009 ro på....det tager tid, og du skal lade katten få den tid, den har brug for.....
    vi fik en sky kat, som først efter flere måneder lod sig ae....i dag 2½ år efter er hun meget kælen og jeg kan både frisere hende og alt muligt...

• Rasmus A
    Rasmus A Tilmeldt:
    aug 2009

#8   8. aug 2009 Jeg var bange for han blev klemt under sengen så jeg fik skubbet den ud så jeg kunne se om han var okay, det var han og meget sulten (: Så jeg gav ham mad og vand og nussede ham lidt og nu har han været på eventyr i lejligheden på hylder og i skabe. Han tager den med ro og vil allerede gerne nusses. Jeg tror bare han skulle se der ikke var så meget at være bange for (:

• #9   8. aug 2009 Rasmus A
    Får du oprettet missen herinde, så vi kan se den generte? smiley

Kommentér på:
Min kat er sky og bange

Annonce