266 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Hjælp! Hjælp!
Hej..
Jeg vil gerne spøge om nogle kan hjælpe mig.
Min killing Madonna hvæser og rejser bøster når hun ser en anden kat. Jeg syntes det er meget underligt.
Hun angreb engang min venindes kat og den fik en flænge over snuden.
Er der noget galt med min lille engel eller hvad?
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 2 Emner: 58 Svar: 184
Men hun led et stort tab da vi tog hende fra dem og hun har godt nok ikke set andre katte i et stykke tid.
Da jeg går tur med hende i snor fordi jeg er bange for hun ikke kan finde hjem endnu.
Men min mor tror at det er fordi hun er begyndt at blive kattesky og kun er tryg ved mennesker. Kan det mon være rigtigt?
aug 2005
Følger: 17 Følgere: 15 Katte: 2 Emner: 58 Svar: 184
Ja jeg kan godt se hvor du vil hen og du har sikkert ret.
Min mor læser med og siger at det sikkert er rigtigt men hvis det sker igen kontakter vi dyrlægen eller tidliger ejer.
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 4 Emner: 8 Svar: 19
Han er nærmest en enspænder, og prøver at undgå andre katte. Hvis andre kommer for nær, kradser han dem over snuden og rejser børster!
Fik ham til dyrlægen, og han fortalte at det var fordi han var enspænder og helst ville være i fred for andre katte!
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
Jeg tror at "problemet" med Dufa er divanykker. ;0) Hun er meget interesseret i andre katte og dyr i det hele taget, men tæver dem gerne bare lige for at understrege at hun bestemmer.
Så jeg tror at du skal tage det stille og roligt. Men se da endelig tiden an. Held og lykke til. :0)
dec 2004
Følger: 253 Følgere: 209 Katte: 17 Annoncer: 1 Emner: 69 Svar: 3.131
Hvor gammel er killingen nu? Hvor gammel var den, da den blev taget fra sin mor og søskende?
Det er helt normalt for katte at "prøve hinanden af", når de mødes første gang - det er territorial adfærd. Ofte falder de til ro med hinanden og kan efterhånden blive gode venner - det sker desværre ikke altid. Nogle katte er deciderede enspændere - de lærer aldrig at tolerere andre katte - det gælder især (men ikke kun) ikke neutraliserede katte.
Hjælp!