Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Whiskas kattemælk
  • #1   8. sep 2009 jeg tror slet ikke jeg ville give det til en killing...Har nogle gange købt det til de voksne katte, men det er meget sjældent og kun som lidt ekstra guf. Tror ikke der er noget i det af det en killing har brug for, og ved at det kan være meget farligt at give til en helt lille killing. Køb noget KMR i stedet, det er de vilde med, og det er godt for dem smiley

• #2   8. sep 2009 så må jeg lige spørge hvad er KMR ??? smiley

• #3   8. sep 2009 KMR er modermælkserstatning.... jeg forestrækker og KMR eller den orange kaffefløde.....Whiskas produkter bruger jeg ikke, efter at jeg erfarede at de brugte tilsætningsstoffer til at gøre katten afhængig af det.

• #4   8. sep 2009 okay det med kaffefløden skal jeg da huske, man vil jo godt give dem lidt ekstra engang imellem smiley
    Og jeg er heller ikke meget for det whiskas mælk, vores ene store kat fik tynd mave af det så er aldrig købt siden.

• #5   8. sep 2009 Jeg købte Whiskas kattemælk en gang, for at se om det var noget kattene kunne li.. Men nu er jeg gået over til kaffefløde, for jeg er overbevist over at det er sundere end whiskas.. Jeg er ikke tilhænger Whiskas, så undgår det så godt jeg kan.. smiley

• #6   8. sep 2009 Min killing var også kun 3-4 måneder da han blev præsenteret for kaffefløde og Kattemælk smiley

• #7   8. sep 2009 pas på med at gi mæleprodukter hvis killingen så spiser tørfoder der indeholder kød som ikke er fisk eller kylling kan den få rigtig dårlig mave.

• #8   8. sep 2009 Whiskas skal KUN gives som en godbid, ikke som et fuldfoder, det gælder både mælk, tør og vådfoder

hvis den er 3 måneder er den jo omkring de 12 uger, og jeg vil så mene at mælk ikke er nødvendig mere.

• #10   8. sep 2009 Felis Det har jeg så hørt og vil stadig ikke råde det ;o)

• pia l
    pia l Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #11   9. apr 2013 Har aldrig hørt om kaffefløde, det vil jeg tage op til overvejelse. Det med at drikke mælk foruden modermælk er klart en mennesketing og så endda især vestlig, da ingen dyr kort efter afvænning fra moderens mælk kan nedbryde lactosen. Katte har dog en ofte en stor kærlighed for det og det er der kattemælk kommer ind i billedet. Lactosen er fjernet og der er tilsal lidt ekstra vitaminer til katte. Jeg kan ikke se hvorfor man ikke skulle kune give katten en snack af den dyre mælk af og til. Men ville også være OBS ikke bare på whiskas produkter som tilsætter det så velkendte afhængighedsstof nikotin til nogle af deres produkter, noget de iøvrigt ikke er alene om, har fundet kattefoder hos min dyrehandel tilsat nikotinsyre.

Overvejer kattemælk i de her dage for at tilbyde min propgravide kat lidt kalktilskud på en lækker måde. Her er rejer dog også et alternativ hun nyder meget.

Kommentér på:
Whiskas kattemælk

Annonce