{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

Katte kan ikke enes.. {{forumTopicSubject}}

Hej i kloge hoveder derude smiley

Jeg har 3 katte. Ea (1½ år), Snuake (1 år) og Tiger (½ år). Og de er dejlige katte på hver sin måde. For 3-4 måneder siden, var de allesammen "bedste venner" og kunne sagtens enes. Men for nyligt er den ældste kat Ea, begyndt at springe på de 2 andre og slås med dem, især Snuske. Og det er så galt at Snuske går og gemmer sig hver gang Ea er i nærheden. Så vi har valgt at vi hellere må komme af med Ea. Men der er umiddelbart ingen i nordjylland der vil have en 1½ år gammel kat. Hun en den mest kælne kat, når de 2 andre ikke er i nærheden..
Så nu vil jeg høre jer: Hvad ville i gøre, hvis i stod i mit sted? Og er der en måde at få hende til at lade være med at springe på de andre?

Hilsen Janne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte kan ikke enes..
  • #1   8. sep 2009 er snuske kastereret? mine katte har fra tid til anden da været oppe at toppes men det går altid i sig selv igen det ligsom de lige skal sætte rangordnen en gang imellem . nogengange har det taget lang tid andre gange kort tid . hvor voldsom er hun?

  • #2   8. sep 2009 Både Snuske og Ea er sterilliseret.. Og Tiger skal kastereres her om en lille måneds tid. Jamen, det er så slemt, at Snuske har sår på hendes ører og rifter i hele hovedet. Ea slår virkelig til hende.. Og det har stået på i ca 3 uger nu. Og Snuske går bogstavlig talt en meter udenom Ea, når hun skal forbi.
    Tiger er ikke så meget med i det, han er bare legesyg, men han får også prygl ind i mellem af Ea.


  • #3   8. sep 2009 hov mente om tiger var kastereret selvfølgelig ..smil

  • #4   8. sep 2009 men så kan det da godt være han selv om han ikke er med i det laver nogle spændinger i flokken via hans duft? men det der lige nogle andre kattemennseker der må vide noget om ved ikke om det kan have en indvirking men det var da en mulighed

  • #6   8. sep 2009 har du prøvet det der man kan købe som man kan putte i stekkontakten og så udsender det et eller anden duft som skulle virke meget berulene på katte kan desvære ikke lige huske hvad det hedder men det er der nok en anden her inde der kan :o)

  • #7   8. sep 2009 Det hedder Feliway.. virker rigtig godt smiley

Kommentér på:
Katte kan ikke enes..

Annonce