Kat nr. 2 ? (jeg er gravid) Kat nr. 2 ? (jeg er gravid)
Vi har en lille missepige på omkring et halvt år.. Jeg er meget i tvivl om vi skal anskaffe os en mere, da jeg altid har gået rundt med den holdning at jeg synes det er bedst for en kat at være sammen med andre katte.. Hun mangler ingenting, vi bor på 120 kvm. (hun er dog udelukkende indendørs) og har legetøj og klatremiljø osv..
Hun er flasket op, så hun er utrolig kontaktsøgende - nærmest hele tiden og ville egentlig helst bare siddes med eller bæres rundt på hele tiden. Hun får så meget opmærksomhed som hun vil have, men det er altså en del og jeg står og skal føde til Januar, så til den tid vil jeg højst sandsynlig ikke kunne give hende så meget opmærksomhed som hun får nu.. Omvendt tænker jeg så også på om det er dumt at få en mere, når jeg nu ved vi får en lille til Januar... Hvad synes I ?
sep 2009
Følger: 1 Emner: 38 Svar: 122
Men jeg er så dyreglad at jeg slet ikke kan få nok af hverken katte, hunde, fugle og hvad ved jeg
Held og lykke med det hele
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 35 Svar: 306
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Så kan det være at hun finder ud af at et katte-liv er meget mere spændende end at hænge på madmor hele tiden
For der er nu ikke nogen andre end en anden kat der kan vaske en så godt i øret
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
Lotte - Det var det jeg tænkte, hun har aldrig gået i længere tid med katte på hendes egen alder - kun voksne katte og det interesserede hende bestemt ikke..
Skal vi vælge en killing (vil jeg dog helst) eller en på samme alder som hun? De skulle jo helst få mest mulig glæde af hinanden.. Hun leger flere timer hver aften
jul 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 93 Svar: 603
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
HVIS du vælger kat nr 2, så få en killing på 14-17 uger, som er vaccineret og har lidt mere selvtillid end en 12 ugers killing, så den kan tåle en sur tante
Jeg ville aldrig vælge en kat på hendes egen alder, for den er voksen og "farlig", da den ligepludselig kommer ind på hendes territorium, hvor en lille killing ikke er så farlig i hendes øjne.
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 1.389
Kat nr. 2 ? (jeg er gravid)