{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
463 visninger | Oprettet:

Stress :( {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg været ved dyrlægen, fordi at jeg skulle have en samtale med ham om mine killinger, da de ikke kan sammen længere. Og han frygter at min "store" misling er ved at få stress da hun ikke kan være sig selv og hun er slet ikke sig selv, hun er begyndt at tisse rundt omkring, hun er blevet mere sur og aggressiv. I starten med den nye killing gik det rigtig godt, men nu slås de og kan slet ikke sammen smiley Og han sagde at han synes jeg skulle sælge "problemet" inden min anden kat ville blive syg af det! Og det var det jeg frygtede! smiley Har slet ikke lyst til at sælge den lille.

Hvad havde i gjort?? Og har i prøvet noget lignede??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stress :(
  • #1   28. okt 2009 Hvor gammel er den ældste og er hun neutraliseret ?

• #2   28. okt 2009 Hun er omkring de 17 uger og nej det er hun ikke.

• #3   28. okt 2009 Og er hun tjekket for urinvejsinfektion ? Katte der pludselig ændrer adfærd, kan have smerter eller infektion. Hvad med hendes tænder og tandkød ? Hun har alderen til at skifte tænder, og kan i den forbindelse have en tand der driller.

• #4   28. okt 2009 Ja , hun var med til dyrlægen og han så også deres adfærd og de kan ikke sammen , den lille er meget dominerende og den "store" for slet ikke fred , hvis hun sover hopper miver rundt på hende , bider hende i hale , øre osv . Og hun har fået grimme sår af det , hvis hun går væk fra hende løber hun bare efter og fortsætter og det er ved at blive et rigtig problem smiley den "store" er blevet små forkølet, og er blevet meget sær og dyrlægen mener at det skyldes stess.

• #5   28. okt 2009 rettelse: hopper mille rundt på hende*

• #6   28. okt 2009 Katte bliver ikke forkølede...men stress kan få en latent katteinfluenza til at blusse op. Måske skal svaret findes der...pga sygdom har hun ikke overskud og lyst til at tumle med den lille.

Får hun antibiotika ?

• #7   28. okt 2009 Jeg ved ikke andet end hvad dyrlægen har fortalt, og han mener det skyldes stess og at jeg skulle skaffe mig af med den lille inden at det hele blev værre, jeg står bare i den situation at jeg ikke ved hvad jeg skal, derfor skrev jeg herinde og høre om andre havde prøvet noget lignende, men han ville jo nok heller ikke fortælle mig at det skyldes stress hvis det var pga. en anden sygdom? Nej, det gjorde hun ikke.

• #8   28. okt 2009 To killinger i den alder kan af og til godt lege voldsomt, og det virker værre på os end på dem.

Du skriver selv, at de i starten havde stor glæde af hinanden, hvilket de under normale omstændigheder også vil have, så at den store killing nu er er blevet "sær og småforkølet" skyldes helt sikkert, at hun ikke er rask og derfor er træt og ikke gider lege. Det forstår den lille bare ikke.

Desuden bliver katte IKKE forkølede. Symptomerne på forkølelse skyldes virus. Virus kan ikke behandles med antibiotica, men de bør få det alligevel for at forhindre evt. følgesygdomme.

Jeg ville IKKE skille mig af med den lille, og ville du gøre det, så ville det store savne den og lede efter den.

Vær obs på, om den store får løbeøjne, snottet næse og måske sår på tungen og andre steder i munden. Sårene ligner røde, blanke pletter.

• #9   30. okt 2009 Okay, tak for det. Jeg holder også øje med hende! smiley

Kommentér på:
Stress :(

Annonce