{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "tøj" til katten
  • #1   28. okt 2009 Paint eller Photoshop eller noget ...

• #2   28. okt 2009 Ja, du syntes det er nuttet - det er jeg sikker på din kat ikke syntes. Jeg finder det usmageligt.

Tinka's model med at "give pynt på" i et billedprogram er mere acceptabelt.

• #3   28. okt 2009 mon ikke man kan få en nissehue til små hunde man kan bruge?
    ellers, har du prøvet at google det?

• #4   28. okt 2009 Lis - Ja, men nu er det jo ikke sådan den skal rende rundt og blive udstillet vel ..

Tinka D : Ja, men kan man finde skabeloner eller noget til det?

Nini : Ja, men ville gerne bare ha et halsbånd eller noget, men det kan man ikke få.. Måske er sæsonen ikke startet endnu .

• #5   28. okt 2009 ja det kan godt være det ikke er kommet frem endnu... men er sikker på det kommer frem inden længe smiley

• #6   28. okt 2009 Ja det gør det nok smiley

• #7   28. okt 2009 Du kan også bruge en nissehue fra strikkede nisser eller lignende, man kan nok købe dem i hobby butikker (hvis det bare er til billeder, ellers falder de af)

Her er lige et billede af Balder fra sidste jul

(link fjernet)

• #8   28. okt 2009 Til julebilleder sker der vel ikke noget ved at give den en hue på..

Det er én gang om året, og med alle de kradser i ens bare ben i løbet af sommeren når vilddyret forsøger at fange snorene på ens korte bukser, skal man så ikke næsten have lov til at hævne sig ved at tage fjollede billeder af dem med en nissehue? smiley

Så længe de ikke bliver gjort til chihuauaer der konstant render rundt med caps og hættetrøjer..

Jeg gav valle en jule t-shirt på det ene år, han var fuldstændig ligeglad, han var kun interesseret i den drillepind jeg brugte for at holde hans opmærksomhed..
    Tøj fra build a bear og babyborn passer ca i størrelsen, hvis du kender nogen med det..

Men bliver katten bange eller generet af det, så lad være, det er ikke det værd..

• #9   28. okt 2009 Line : hvor sødt smiley
    * Søsser * : GOD pointe ;D - men ja, hvis han blir sur, bange eller andet så tager jeg det af, det er synd .. Og det er kun denne ene gang om året, ville aldrig klæde min kat ud i hverdagen..

• #11   28. okt 2009 Tak Solveig H smiley det er også det jeg mener.

• #12   28. okt 2009 Frk.nat hvis du i din søgen falder over en kattesele med "diamanter" hele vejen rundt på den, så må du lige råbe højt smiley
    Har en kat der trænger til at pimpet lidt op...

Jeg ville nok også kigge på build a bear, de har lige størrelsen smiley

• #13   28. okt 2009 har endnu ikke fundet en nissehue.. men her er en fin stråhat smiley
    (link fjernet)

• #14   28. okt 2009 there we go... (link fjernet) undskyld jeg spammer din tråd

• #15   28. okt 2009 Janni - . hehe tak smiley

• #16   28. okt 2009 (link fjernet)

Der har de forresten halsbånd med diamanter på Janni smiley

• #17   28. okt 2009 Solveig H,

Du godeste - hvilket perspektiv?

Bodystockingen er for at beskytte katten . altså et nødvendigt onde.

Juleudsmykning er for at pleje ejers ego og intet andet

En stor forskel i min ordbog.

Udklædning - det kan man bruge dukker og tøjdyr til.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #19   29. okt 2009 Jeg købte en nissehue til børn i BR. Der kan du få en i en nogenlunde størrelse til missens hoved. Jeg synes sidste år at jeg også lige ville tage et billede af mine 2 misser, som jeg ved er fuldstændig ligeglade med at have noget på hovedet, det tager ca 2-3 minutter at tage ca 2-3 billeder. Men at klæde dem ud engang imellem synes jeg ikke om, bare for at få nogle misser med tøj på. det er synd og unormalt.
    Jeg har kun 1 gang klædt Samie lidt sjovt ud, det var til en konkurrence vi havde, tror det er 1 1/2 års siden, jsom I kan se et billedet af i Samie`s profil, eg roste ham meget og kunne se han nød opmærksomheden, skøre kat. haha

• #20   29. okt 2009 Janne B : Ja, men det er jo også det jeg skriver.. Jeg har jo ikke tænkt mig at rende og klæde ham ud når jeg synes jeg har lyst.. Men vil gerne have et rigtig sødt julebillede af ham, og så kunne det være sødt at have noget et eller andet julehalløj at give ham på mens man tager 3 - 4 billeder eller noget .. Det er en enkelt gang ..
    Desuden vil jeg straks tage det af, hvis han blir bange sur eller andet....

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #21   29. okt 2009 Frk. Nat .. Jeg ved godt hvad du mener smiley og synes da også det er helt ok, hvis du gerne vil have et par billeder af katten med nissehue på, For hvis katten ikke bryder sig om det eller bliver bange, (det ved man jo ikke på forhånd) vil den hurtig smutte væk og så ved man at man har en kat der ikke bryder sig om det.:-)

• #22   29. okt 2009 Okay smiley
    Ja lige præcis smiley

• #23   29. okt 2009 Tricket med en hjemmestrikket nissehue prøvede jeg også sidste år.
    http://www.facebook.com/photo.php?pid=1250990&l=ec5a46c2e0&id=581537592

Den var en smule for lille og blev kun siddende fordi han lå og sov. *fnis* :o)

• #25   29. okt 2009 Puuuh så var jeg vist kattemishandler som barn.... Mine katte fik både tøj på, sløjfer i håret og blev puttet med dyner og tæpper i dukkesengene... For ikke at snakke om at jeg puttede mælk i en dukkesutteflasker og så lå min kat ellers som en baby og fik mælk... smiley
    Ja ja jeg er da blevet klogere med årene, men katten dør altså ikke af det, og lider ej heller overlast, så kan ikke forstå det er noget at blive forarget over. Kunne forstå reaktionen hvis det var hverdagskost for katten men en gang eller to om året...

Frk.nat Ja det er lige præcis sådan det skal se ud, så skal det bare være som en sele, du ved rundt om maven og halsen, bruger gerne en sele til min den mindste kat når vi skal til dyrlægen da hun er meget utryg ved transportkassen når vi kører bil.

• #26   29. okt 2009 Janni - . Lige præcis, katten dør jo ikke, og får heller ikke et værre liv .

Havde det ikke nogle sele derinde med diamanter da?
    ellers har jeg ikke lige set nogen (:

Kommentér på:
"tøj" til katten

Annonce