478 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Weird mis - hvad gør man?? Weird mis - hvad gør man??

Min søde kat begynder at te sig som om hun er i løbetid, ved at mijave ganske højlydt om natten... Hun er steriliseret... Hun er udekat og kan snakke med kattene i området, men hun vil hellere genere min nattesøvn.. Den anden nat vækkede hun mig klokken 3 med høje kattevræl og jeg flyver selfølgelig ud af sengen for at se hvad søren.. Og så ligger der søreme en lille kat på gulvet og vil kæles på maven :b What to do? Hun er meget snakkende til dagligt, men dette er nok lidt ekstremt..

//Natasja

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Weird mis - hvad gør man??
  • #1   3. nov 2009 Jeg tror, hun keder sig - har du tænkt på en kattelegekammerat?

• #2   3. nov 2009 Ja det har jeg.. Men det er desværre ikke muligt, da min søde moder mener at det er en dårlig idé... Men hvad er det der gør at hun ikke smutter ud og leger med f.eks. naboens kat, men bare går rundt og mijaver med en hårelastik i munden?

• #3   3. nov 2009 Hun vil have kontakt til DIG - I skal lege sammen smiley

• #4   3. nov 2009 Ja, jo.. Det er også som om at når jeg klokken meget sent får nosset mig sammen til at stå op snakke med hende i en trancelignende søvntilstand falder hun lidt ned, til jeg igen er gået til køjs og først bliver vækket, når jeg liige var faldet i dyb søvn :b

• #5   3. nov 2009 Fangede lige denne bemærkning:
    "... men bare går rundt og mijaver med en hårelastik i munden?"

Det gør min kastrat-hun Inka også.
    Hun går bare rundt med enten et lille tøjdyr eller piberenser i munden og kalder os til spisetid

• #6   4. nov 2009 **Den anden nat vækkede hun mig klokken 3 med høje kattevræl og jeg flyver selfølgelig ud af sengen for at se hvad søren.. Og så ligger der søreme en lille kat på gulvet og vil kæles på maven :b What to do?**

Selvfølgelig flyver man ud af sengen, for at se om der er noget galt, Men nu har du jo luret hende - at hun bare vil have nusset mave. Og det er altså en uvane at kalde sine mennesker ud af sengen om natten for det.
    Det bedste du kan gøre for din nattesøvn er stædigt at blive liggende i din seng, selv om hun mjaver.

• #8   6. nov 2009 Mega - hehe, så er hun ikke alene i verden.. Mis har bare et eller andet med hårelastikker.. Hun hopper op på min søsters kommode og stjæler dem, og smider dem under sofaen, når hun er færdig med at lege smiley Lidt upraktisk, men ret hygsomt..

Tinka - Må prøves.. Men håber på at overtale min mor til en lille legekammerat til hende....

Therese - det er en god idé, men jeg kan virkel ikke klare dem xD

• #9   6. nov 2009 Natasja - hvis du skal vænne hende af med at kalde dig ud af sengen om natten, skal du være konsekvent. Dvs. at du skal blive liggende HVER nat, selv om hun mjaver. Hvis du giver efter bare én enkelt nat, bliver du bombet tilbage til start.
    Eftersom hun har udeadgang, tror jeg ikke, det er af kedsomhed hun mjaver - hun er bare helt vild med at nusse med dig. Det er ikke sikkert, at en legekammerat vil få hende til at holde kaje om natten ... men hvis hun kommer godt ud af det med andre katte, så er det da en god ide, at få kat nummer to.

• #10   8. nov 2009 Tinka - ja, og jeg har jo min nattesøvn kær... Så må det blive ignorationens magt, hvis dette er hvad der virker :0)

Kommentér på:
Weird mis - hvad gør man??

Annonce