{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.132 visninger | Oprettet:

Urenlig kat {{forumTopicSubject}}

HJÆLP HJÆLP HJÆLP

Nu er det virkelig blevet for meget.
Min ellers så super dejlige hankat BetteMis er blevet urenlig.
Jeg har snart prøvet alt hvad jeg kan finde på, men så sent som idag har han både pisset og skidt i vores seng. Det er ikke til at holde ud længere og jeg aner snart ikke mine levende råd for hvordan jeg får det stoppet.
Konsekvensen bliver at jeg bliver nødt til at komme af med ham, hvilket jeg allerhelst ville undgå.

Vi har haft ham i et år nu.
Han var en lille killing vi fandt nytår sidste år, som havde brækket benet, vi tog ham til os og fik ham sat sammen igen.
Han er den mest kærlige lille kat:)

Han har før gået på bakken uden problemer.
Men det hele startede med at han begyndte at tisse på hundenes puder og tæpper. Jeg har prøvet følgende: skiftet dem ud, vasket dem, sprøjtet dem med gå væk kat. Men det har ikke virket han tisser stadig på dem.
For ca. en månede siden begyndte han at skide og pisse på det bare gulv.
Jeg har forsøgt at vaske gulvet i rodalon, hvorefter der er sprøjtet gå væk kat på. Men så finder han jo bare et andet sted at gøre det.
Han gør det i vores potteplanter, jeg har derfor sat netstrømper over samtlige potter på gulvet of sprøjtet med gåvæk kat, men alligevel går han i dem.

Jeg har prøvet at skifte grus for at se om han så ville gå på bakken, men det har heller ikke hjulpet.
Jeg har prøvet at købe sådan noget strø der skulle gøre bakken mere aktraktiv at gå på, men det hjalp heller ikke.

Jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre.
Kom med gode råd til hvordan jeg kan beholde min lille kat...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Urenlig kat
Kommentér på:
Urenlig kat

Annonce