{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vandskål
  • #1   23. dec 2009 flere main coons gør dette og det kan ind i mellem blive noget værre svineri :o) tror desværre ikke der er så eget og gøre ved det.

    synes og ha hørt at de gør det som et gammel instinkt for at prikke hul på is så de kunne drikke meeen ved ikke om det er skrøne :o)


  • #2   23. dec 2009 Min maine coon hunkat, gør det også smiley

  • #3   23. dec 2009 det er da lidt sjovt de gør de;) og ja hele gulvet kan sejle i vand

  • #4   23. dec 2009 At den skraber rundt om skålen er for at markere territorie. Katte har jo duftkirtler under poterne og ved at afsætte duftspor, fortæller den andre katte, at det er dens mad og vand. Nogle katte gør det meget, andre aldrig.

  • #6   24. dec 2009 Anskaf en tung, bred karamikskål til vandet og sæt den i en stor underskål til urtepotter.
    De fås i plastik til næsten ingen penge i plantecentre op til 45 cm i diameter. Jeg har set dem i brunt og blågråt.

    Mine katte, MCO'er, nærmest skovler vand ud på gulvet, og de "drukner" også deres legetøj i det.


  • #8   7. mar 2010 Ja, min kat gør nøjagtig det samme, kun flytter den altid ud fra væggen med poten, op til 30 cm væk smiley Haha..

Kommentér på:
vandskål

Annonce