891 visninger
|
Oprettet:
Spg. til Maine coon opdrætterne. {{forumTopicSubject}}
Hejsa.
jeg er på udkig efter en rigtig stor flot han kat i denne race :0)
men har været inde på forskellige hjemmesider og kan se der er meget forskel på størrelsen af disse bamser.
så kunne godt tænke mig lige og høre hvad er gennemsnits størreslsen på jeres misser :0)
vil gerne have en bamse på over en meter og godt robust og en han kat
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 104
vores venner har sådan en bamse far og han er bare flot og stor robust han kat :0)
apr 2007
men det er lidt langt at køre fro nordjylland af. og sys det virkede lidt syrealistisk at de er så storre ved godt den kan bliver over en meter lang med villie lige høre jer opdrætter her inde :0)
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 49 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 143
Jeg har lige fået julekort fra en af mine killingekøber, han er 1,16 fra halespids til snude og han er kun 2 år gammel.
Jeg har lige solgt min hankat til et kæle hjem, han vejede 9 kilo da han blev kastreret, det er en meget flot vægt på en fertil dreng
Judy
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 29 Svar: 488
Min hankat vejer ca. 8,5 kg. Jeg målte ham fra halespids til snude da han var omkring halvandet år til 110 cm. Har ikke målt ham siden... men tvivler på at han er blevet meget længere.
Min hunkat vejer 7,5 kg. Hende har jeg aldrig målt i længden...
De er begge neutraliserede.
Men synes altså ikke kun, at det er vægten, som du skal gå efter!!! Du kan også få en huskat, som er stor... Der er kæmpe forskel på størrelserne af maine cooner.
Er du forresten ikke lige gået af med en kat?
Held og lykke med din søgen.
apr 2007
nej det var ikke nødt vendigt at af live vores røde han mis denne gang, heldigvis. dyrelægen gav ham noget medicin og havde ham til opvasation i 2 døgn. og det hjalp. vi gik til en adnen dyrelæge som kiggede på ham og han ville give det en chance :0)
men når man er katte elsker kan man ikke få for mange. hehe
dec 2006
Følger: 21 Følgere: 15 Katte: 4 Emner: 29 Svar: 488
Dejligt, at det ikke bare er størrelsen der trækker ;o)
Jeg har aldrig haft andre katte end mine to cooner og jeg tror aldrig, at vi får andet end mco'er. De er en super skøn katterace. Dejligt temperament, (tilpas) afhængig og kælne, mega sociale, skøn pels, følger én overalt i huset, som en hund osv. meget børnevenlige også!
Spg. til Maine coon opdrætterne.