{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
891 visninger | Oprettet:

Spg. til Maine coon opdrætterne. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

jeg er på udkig efter en rigtig stor flot han kat i denne race :0)

men har været inde på forskellige hjemmesider og kan se der er meget forskel på størrelsen af disse bamser.

så kunne godt tænke mig lige og høre hvad er gennemsnits størreslsen på jeres misser :0)

vil gerne have en bamse på over en meter og godt robust og en han kat

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spg. til Maine coon opdrætterne.
  • #1   28. dec 2009 1 meter, er det så i længden? for 1 meter er godt nok et meget højt stangmål for en kat, så er den jo på højde med en shetlandspony

• #2   28. dec 2009 det er i længeden. :0) fra hale til næse tip :0)

vores venner har sådan en bamse far og han er bare flot og stor robust han kat :0)

• #3   28. dec 2009 Har snakket med en opdrætter på SJ, hvor hun sagde at hendes katte havde en gennemsnits længde på 1 meter og 10 cm. ( for han kattene)

men det er lidt langt at køre fro nordjylland af. og sys det virkede lidt syrealistisk at de er så storre ved godt den kan bliver over en meter lang med villie lige høre jer opdrætter her inde :0)

• #4   28. dec 2009 Størrelsen er som du selv skriver meget forskellig smiley

Jeg har lige fået julekort fra en af mine killingekøber, han er 1,16 fra halespids til snude og han er kun 2 år gammel.

Jeg har lige solgt min hankat til et kæle hjem, han vejede 9 kilo da han blev kastreret, det er en meget flot vægt på en fertil dreng

Judy

• #5   28. dec 2009 Hehe ;o) 500gr!! Det har mine cooner også engang vejet.

Min hankat vejer ca. 8,5 kg. Jeg målte ham fra halespids til snude da han var omkring halvandet år til 110 cm. Har ikke målt ham siden... men tvivler på at han er blevet meget længere.

Min hunkat vejer 7,5 kg. Hende har jeg aldrig målt i længden...

De er begge neutraliserede.

Men synes altså ikke kun, at det er vægten, som du skal gå efter!!! Du kan også få en huskat, som er stor... Der er kæmpe forskel på størrelserne af maine cooner.

Er du forresten ikke lige gået af med en kat?

Held og lykke med din søgen.

• #6   28. dec 2009 det er ikke kun størrelsen vi kigger på men er helt pjattet med denne race. men sys npr man anskaffer sig en maine coon må den også godt være stor og vamset :0)

nej det var ikke nødt vendigt at af live vores røde han mis denne gang, heldigvis. dyrelægen gav ham noget medicin og havde ham til opvasation i 2 døgn. og det hjalp. vi gik til en adnen dyrelæge som kiggede på ham og han ville give det en chance :0)

men når man er katte elsker kan man ikke få for mange. hehe

• #7   29. dec 2009 Nej, hvis ikke det var for min kæreste så havde vi også flere cooner ;o)
    Dejligt, at det ikke bare er størrelsen der trækker ;o)
    Jeg har aldrig haft andre katte end mine to cooner og jeg tror aldrig, at vi får andet end mco'er. De er en super skøn katterace. Dejligt temperament, (tilpas) afhængig og kælne, mega sociale, skøn pels, følger én overalt i huset, som en hund osv. meget børnevenlige også!

Kommentér på:
Spg. til Maine coon opdrætterne.

Annonce