19. maj 2007 Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
Underlig opringning om at min kat er kørt ned. {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder lige nu og føler mig dybt fustreret.
Jeg er blevet ringet op af en mand ang. Silke. Han har desværre kørt hende ned lige uden for Holstebro mod Ulfborg, hun er ikke helt død men meget tilredet. Han spørger om han bare skal træde på hende, hvilket jeg siger nej til og at jeg vil kommer derud med samme.
Jeg skynder mig i bil og køre mod Holstebro, han ringer igen, da jeg er halvvejs og siger at hun er død nu og spørger om jeg har noget med til at have hende i, da hun ligger i flere stykker og der er temmelig meget blod. Hn oplyser endvidre at han har lagt hende ved en refleksskilt og er kørt videre, da han skulle til Silkeborg.
Jeg har nu kørt frem og tilbage i lav fart, men har ikke fundet skyggen af en nedkørt kat.
Jeg fatter ikke meningen med det ??? Hvad han han ud af det ??
jul 2007
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 14 Svar: 147
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 26 Svar: 602
okt 2007
Følger: 12 Følgere: 10 Katte: 27 Emner: 18 Svar: 60
Ja hvis det ikke passer er han da syg i hovedet ;s
maj 2007
Følger: 14 Følgere: 119 Katte: 32 Emner: 58 Svar: 969
marianne J: Desværre ringede han med privat nr. så jeg har ingen mulighed for at kontakte ham, det lød dog ikke som om han kørte bil, da han ringede anden gang.
MEFA - Killinger
aug 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 6 Emner: 24 Svar: 177
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 48
Ved du har savnet hende længe, så måske har du sat efterlysninger op rundt omkring...
Denne verden er fuldt af masser af meningsløse mennesker, med meningsløse handlinger.. Manden må være syg.
Hvis du ikke fandt hende, så er der håb om at hun fortsat lever...
Og IKKE er kørt ned.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Jeg krydser fingre og tæer.
jan 2006
Følger: 22 Følgere: 62 Emner: 421 Svar: 4.871
maj 2007
Der er sat sedler op med efterlysningen mange steder rundt i Holstebro Ulfborg og Vemb. Samt hun er efterlyst via Det Danske katterigister - Inges kattehjem - Dyrenesbeskyttelse - dansk katteregister - Gul og gratis - DBA - Dyrenettet.
Jeg har dog valgt at slette efterlysninge på de 3 sidst nævnte after denne eppisode.
maj 2007
Hver gang der er kommet en henvendelse om hende, har vi kørt rundt i det pågældende område i timevis og uddelt sedler med billed og tlf nr. samt vi har sat sedler op alle de steder og de forskellige dyreforetninger i området, samt i børnehave og på plejehjem i områderne.
Så derfor et mit tlf. nr. jo nemt at få fat i
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
hvis du har manglet hende længe og sat sedler op og eller annonceret at du savner hende.
kan det være at manden du har snakke med måsk har set de sedler eller hvad man nu skal kalde det og han måske harkørt en kat ned som passer til beskrivelsen af hende med at det er længe siden han har det og det er der for du ikke kan finde hende
tænker bare at hvis han er støt på at en mis der ser sådan og sådan ud og han måske for en uge siden har kørt en kat ned der minder om den og han så vil giv ejeren rå i sindet
hov det har blev hvis lidt inviklet men håber du forstår hvad det er jeg prøver på at skrive
jul 2008
dec 2008
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 11 Svar: 204
Det er ikke normalt, at folk skriver et nummer ned når de ser en seddel på en efterlyst kat i tilfælde af at man skulle finde den/køre den ned. Først ringer han at han har kørt din kat ned...bagefter at "nu er den død", det ville jo være lig med at manden ikke har forladt stedet mellem punktet, hvor han kørte den ned og den døde for at en seddel med dit nummer på.
Det lyder bare utrolig mærkværdigt at han tilfældigvis havde dit telefon nummer med i baglommen.
jul 2008
og da det så går op for ham at du er på vej for han så viklet sig ind i en løgn om at den nu er død og ligger i flere dele, det kan være at han håber du vil vende om når du får det at vide,
og han så skønder sig at køre fra stedet inde du kommer fordi han godt ved der ikke ligger nogen kat der nu fordi det er sket for længer siden
det kan godt være at min måde at tænke på er helt ude i hampen
men pu ha syndtes godt nok jeg for det skid af at skulle tænke at der findes personer der er så modbydelige at lave en sådan spøg
uu får sku helt undt i maven
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 79 Svar: 550
Manden var der godt nok da jeg kom ud, men hvis katte var så slemt tilredt som han havde påstået ville den ikke have kunne gå.
Der er desværre en del underlige mennesker til i denne verden, men føler med dig og krydser fingere for du får hende hjem i god behold.
maj 2007
Anja N: Silke er øremærket og man kan finde mit nr via Det danske katteregister, da der er synlig ejeroplysninger på alle mine katte.
jul 2008
men ja jeg håber da at kun er i live og har det godt et eller andet sted om at du en skønde tag får hende hjem igen
apr 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 5 Emner: 17 Svar: 205
apr 2007
Følger: 70 Følgere: 62 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.456
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
Ej hvor er det frygteligt, jeg skal fra Holstebro til tim et par gange i denne uge, så hvor skulle hun ligge henne, så vil jeg nemlig lige kigge efter hende??
Håber at i finder hende, eller hun selv kommer hjem:-)
maj 2007
Da han ringede anden gang fik han sagt hovedvej 11 og den går mod Struer.
Jeg har kørt fra vores vej som ligger 15km uden for Holstebro og næsten helt til Struer for at se efter hende, Jeg kørte allerhøjest 50-60km i timen, jeg fandt ingen spor el tegn på at der skulle være påkørt.
aug 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 4 Emner: 22 Svar: 124
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 70
maj 2007
Vi vil selvfølgelig helst have hende hjem i live, men det er så fustrerende og giver en ny nedtur, hvergang nogle har ringet og vi har har kørt i timevis for af lede efter hende og uddelt sedler. Så lige nu ønsker vi bare at få vished om hendes skæbne
jan 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 70
jun 2009
Følger: 50 Følgere: 47 Katte: 15 Emner: 90 Svar: 747
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Tror du har været offer for en syg person - desværre. Det giver ikke mening andet
Stort kram til dig.
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
men hovedvej 11 er Danmarks længste.. jeg ville gerne havde kigget, men bilbatteri er flad og jeg er næsten gået i seng
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 43
maj 2007
Jeg er glad for at I vil hjælpe mig med at se efter hende, dog frygter jeg det kan være svært,med den nye sne der er faldet.
feb 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 5 Emner: 15 Svar: 294
Ikke mindst når man læser forløbet... Efter min mening er den mand en afgandt person, med mangel på respekt overfor dyr..
Hele hans måde at ligge det ud på, for det til at løbe koldt ned af ryggen på mig :o(
Nu er jeg selv vokset op på landet og har set utrolig mange katte blive kørt ned, eller fundet dem kørt ned desværre :o(
Og jeg har svært ved at se at det skulle kunne lade sig gøre, at den skulle ligge i 4 dele ??? Hvis den har været SÅ tilredt, hvordan har han så kunne se nummeret i øret osv. Og hvordan har den kunne ligge og ryste og hvad del rystede ?? Der er flere ting der ikke passer sammen... Og igen syntes jeg at det er en meget hård måde at ligge det ud på i en telefon overfor ejeren :'o(
Håber du finder din lille mis, eller at den dukker op igen... Det er sgi ikke sjovt at leve med uvisheden..
Mange tanker fra mig
feb 2009
Følger: 35 Følgere: 33 Katte: 2 Emner: 23 Svar: 1.389
maj 2009
Følger: 11 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 43
maj 2007
Vi var selv i Holstebro igen i går, men vi fandt heller inge spor efter hende.
Underlig opringning om at min kat er kørt ned.