{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.902 visninger | Oprettet:

Underlig opringning om at min kat er kørt ned. {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder lige nu og føler mig dybt fustreret.

Jeg er blevet ringet op af en mand ang. Silke. Han har desværre kørt hende ned lige uden for Holstebro mod Ulfborg, hun er ikke helt død men meget tilredet. Han spørger om han bare skal træde på hende, hvilket jeg siger nej til og at jeg vil kommer derud med samme.

Jeg skynder mig i bil og køre mod Holstebro, han ringer igen, da jeg er halvvejs og siger at hun er død nu og spørger om jeg har noget med til at have hende i, da hun ligger i flere stykker og der er temmelig meget blod. Hn oplyser endvidre at han har lagt hende ved en refleksskilt og er kørt videre, da han skulle til Silkeborg.

Jeg har nu kørt frem og tilbage i lav fart, men har ikke fundet skyggen af en nedkørt kat.

Jeg fatter ikke meningen med det ??? Hvad han han ud af det ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig opringning om at min kat er kørt ned.
  • #1   31. jan 2010 Hvad får han ud af hvad ?

• #2   31. jan 2010 kan du ikke se hans nr. og så ringe tilbage til ham`?

• #3   31. jan 2010 Hvad han får ud af det hvis det ikke passer ^^

Ja hvis det ikke passer er han da syg i hovedet ;s

• #4   31. jan 2010 Camilla H: Af at ringe og sige han har kørt katten ned og jeg derefter køre rundt for at finde den.

marianne J: Desværre ringede han med privat nr. så jeg har ingen mulighed for at kontakte ham, det lød dog ikke som om han kørte bil, da han ringede anden gang.

MEFA - Killinger smiley . Med alt den sne skulle det være nemt nok at se en masse blod og da jeg har kørt ganske langsomt for ikke at overse hende i farten, kan jeg kun tro det er en spøg smiley

• #5   31. jan 2010 ej det var da frygtelig smiley

• #6   31. jan 2010 Hvor fik han dit nummer fra, i første omgang?
    Ved du har savnet hende længe, så måske har du sat efterlysninger op rundt omkring...
    Denne verden er fuldt af masser af meningsløse mennesker, med meningsløse handlinger.. Manden må være syg.
    Hvis du ikke fandt hende, så er der håb om at hun fortsat lever...
    Og IKKE er kørt ned.

• #7   31. jan 2010 Åh nej, hvor forfærdeligt smiley Jeg håber inderligt, du finder Silke i live og i god behold! Manden kan have talt sandt, men taget fejl af vejene (det har jeg desværre selv gjort engang, da jeg fandt en ihjelkørt kat).
    Jeg krydser fingre og tæer.

• #8   31. jan 2010 jeg undrer mig lidt over hvor han kan ha fået dit nummer fra ???

• #9   31. jan 2010 Vi håber at hun har fundet et sted at holde til med det vejer vi har haft siden jul og at hun vil finde vej hjem igen, når vejret bliver bedre.

Der er sat sedler op med efterlysningen mange steder rundt i Holstebro Ulfborg og Vemb. Samt hun er efterlyst via Det Danske katterigister - Inges kattehjem - Dyrenesbeskyttelse - dansk katteregister - Gul og gratis - DBA - Dyrenettet.

Jeg har dog valgt at slette efterlysninge på de 3 sidst nævnte after denne eppisode.

• #10   31. jan 2010 Da vi har en formodning om at hun skulle være hoppet ind i en TDC service bil, har jeg valgt at sprede efterlysningen mest muligt, for det er jo ikke godt at vide, hvor den er kørt hen afet at de var færdige her.

Hver gang der er kommet en henvendelse om hende, har vi kørt rundt i det pågældende område i timevis og uddelt sedler med billed og tlf nr. samt vi har sat sedler op alle de steder og de forskellige dyreforetninger i området, samt i børnehave og på plejehjem i områderne.

Så derfor et mit tlf. nr. jo nemt at få fat i

• #11   31. jan 2010 lige en tanke jeg fik da jeg læste det her var
    hvis du har manglet hende længe og sat sedler op og eller annonceret at du savner hende.
    kan det være at manden du har snakke med måsk har set de sedler eller hvad man nu skal kalde det og han måske harkørt en kat ned som passer til beskrivelsen af hende med at det er længe siden han har det og det er der for du ikke kan finde hende

tænker bare at hvis han er støt på at en mis der ser sådan og sådan ud og han måske for en uge siden har kørt en kat ned der minder om den og han så vil giv ejeren rå i sindet

hov det har blev hvis lidt inviklet men håber du forstår hvad det er jeg prøver på at skrive

• #12   31. jan 2010 hov skulle stå fred i sindet

• #13   31. jan 2010 Det undre mig stadig at han har dit nummer.
    Det er ikke normalt, at folk skriver et nummer ned når de ser en seddel på en efterlyst kat i tilfælde af at man skulle finde den/køre den ned. Først ringer han at han har kørt din kat ned...bagefter at "nu er den død", det ville jo være lig med at manden ikke har forladt stedet mellem punktet, hvor han kørte den ned og den døde for at en seddel med dit nummer på.
    Det lyder bare utrolig mærkværdigt at han tilfældigvis havde dit telefon nummer med i baglommen.

• #14   31. jan 2010 min tanke var lidt at han er stødt på ind af de løbe selder og kan så tænker hov den kat minder meget om den jeg kørte ned den gang og han så ringer på det nr der her på sedlen og giver udtryk på at det lige er sket fordi han måske har dårlig samvitighed over at han ikke har prøvet at finde ud af hvem der ejet den kat han havede kørt ned
    og da det så går op for ham at du er på vej for han så viklet sig ind i en løgn om at den nu er død og ligger i flere dele, det kan være at han håber du vil vende om når du får det at vide,
    og han så skønder sig at køre fra stedet inde du kommer fordi han godt ved der ikke ligger nogen kat der nu fordi det er sket for længer siden

det kan godt være at min måde at tænke på er helt ude i hampen
    men pu ha syndtes godt nok jeg for det skid af at skulle tænke at der findes personer der er så modbydelige at lave en sådan spøg
    uu får sku helt undt i maven

• #15   31. jan 2010 Thor har også været forsvundet et par gange, sidste gang ringede en mand og sagde han havde set en rød kat der var kommet alvorligt tilskade gemme i nogle buske ved parkringspladen, så jeg gik ud og kiggede i de buske og kaldte og kaldte, men igen Thor.
    Manden var der godt nok da jeg kom ud, men hvis katte var så slemt tilredt som han havde påstået ville den ikke have kunne gå.
    Der er desværre en del underlige mennesker til i denne verden, men føler med dig og krydser fingere for du får hende hjem i god behold.

• #16   31. jan 2010 Michelle S: Han sagde at han lige havde kørt hende ned, da jeg spurgte om hun var død, svarede han at hun endnu sprællede og han spurgte om han skulle træde på hende, hvortil jeg svarede nej og at jeg ville komme derud.

Anja N: Silke er øremærket og man kan finde mit nr via Det danske katteregister, da der er synlig ejeroplysninger på alle mine katte.

• #17   31. jan 2010 ja okey som jeg også skrev så kunne det godt være at det jeg tænkte var helt ude i hampen

men ja jeg håber da at kun er i live og har det godt et eller andet sted om at du en skønde tag får hende hjem igen

• #18   31. jan 2010 Kære Jeanette...............sikke en forfærtelig historie og et chok du må have været udsat for men det lyder næsten som om at den person der har kontaktet dig enten har taget helt fejl af stedet eller er så syg i skallen at han vil forskrække dig.....efter han har set din efterlysning...jeg undre mig over hans forklaring anden gang han ringer til dig..........og er totalt forsvundet fra overfladen..............jeg håber inderligt for dig at din kat stadig er i live og er i gode hænder.......det må man håbe og uanset om denne person har påkørt din kat elller ej .........så er han et monster ved at efterlade en kat på den måde.......pøj pøj ..kh. Løverne

• #19   31. jan 2010 Pyha det lyder godt nok ''Underligt'' :O/ Kan godt forstå din frustration....

• #20   31. jan 2010 Hej Jeanette

Ej hvor er det frygteligt, jeg skal fra Holstebro til tim et par gange i denne uge, så hvor skulle hun ligge henne, så vil jeg nemlig lige kigge efter hende??
    Håber at i finder hende, eller hun selv kommer hjem:-)

• #21   31. jan 2010 Mona N: Hun skulle ligge lige uden for Holstebro mod Ulfborg og der skulle være meget blod.

Da han ringede anden gang fik han sagt hovedvej 11 og den går mod Struer.

Jeg har kørt fra vores vej som ligger 15km uden for Holstebro og næsten helt til Struer for at se efter hende, Jeg kørte allerhøjest 50-60km i timen, jeg fandt ingen spor el tegn på at der skulle være påkørt.

• #22   31. jan 2010 okay, hmm han har da vist ikke helt styr over det så... Han er sku for syg hvis han lyver eller laver fis, men okay så kan man da kun håbe at hun stadig er i live. Kigger efter hende her i Holstebro, så håber man finder hende.-)

• #23   31. jan 2010 Krydser fingre for dig og din silke, håber hun kommer hjem i god behold. jeg føler virkelig med dig

• #24   31. jan 2010 Mange tak allesammen, selvom det nu er 1½ måned siden hun sidst har været hjemme håber vi stadig at se hende igen, men indimellem er det svært at bevare håbet med det vejr vi har haft den sidste måned.

Vi vil selvfølgelig helst have hende hjem i live, men det er så fustrerende og giver en ny nedtur, hvergang nogle har ringet og vi har har kørt i timevis for af lede efter hende og uddelt sedler. Så lige nu ønsker vi bare at få vished om hendes skæbne smiley

• #25   31. jan 2010 Det kan jeg godt forstå, det må være helt forfærdeligt og ikke vide om hun lever eller ej, jeg får helt gåsehud

• #26   31. jan 2010 Ej hvor sygt der er en mand der har ringet og sagt sådan noget, men tror du ik bare det er en mand der er syg i hovedet. For man mener sku da ik seriøst om man bare skal træde på katten. Føler virkelig med dig!! Håber sådn at du finder Silke!

• #27   31. jan 2010 Undrer mig meget - Hvis jeg lige havde påkørt en kat, står på vejen og kigger på at den spræller, så ville jeg ikke gå på nettet, og gennem et øremærke søge ejer ? Måske han har trådløst mobilt internet - men hvem hulen ville lige søge på øremærker i sådan en situation ? Han siger hun er i flere dele - men han har så åbenbart fundet hoved delen og set øremærket..
    Tror du har været offer for en syg person - desværre. Det giver ikke mening andet
    Stort kram til dig.

• #28   31. jan 2010 Hovedvej 11 ligger også ud mod Skjern... Hvis han sagde at katte lå mod Ulfborg er det nok vejen fra Holstebro, Nr Felding og mod Skjern han nok har hentydet til. (ellers er det hovedvej 16 ifølge min bedre halvdel)

men hovedvej 11 er Danmarks længste.. jeg ville gerne havde kigget, men bilbatteri er flad og jeg er næsten gået i seng

• #29   1. feb 2010 Vi bor ved Spjald og kører til Holstebro imorgen eftemiddag,så vi holder lige øje med hende på turen.

• #30   1. feb 2010 Jeg havde så ikke lige lagt mærke til at Hovedvej 11 gik til skjern også.

Jeg er glad for at I vil hjælpe mig med at se efter hende, dog frygter jeg det kan være svært,med den nye sne der er faldet.

• #31   1. feb 2010 Hejsa... Gør mig ondt at høre :o(

Ikke mindst når man læser forløbet... Efter min mening er den mand en afgandt person, med mangel på respekt overfor dyr..
    Hele hans måde at ligge det ud på, for det til at løbe koldt ned af ryggen på mig :o(

Nu er jeg selv vokset op på landet og har set utrolig mange katte blive kørt ned, eller fundet dem kørt ned desværre :o(
    Og jeg har svært ved at se at det skulle kunne lade sig gøre, at den skulle ligge i 4 dele ??? Hvis den har været SÅ tilredt, hvordan har han så kunne se nummeret i øret osv. Og hvordan har den kunne ligge og ryste og hvad del rystede ?? Der er flere ting der ikke passer sammen... Og igen syntes jeg at det er en meget hård måde at ligge det ud på i en telefon overfor ejeren :'o(

Håber du finder din lille mis, eller at den dukker op igen... Det er sgi ikke sjovt at leve med uvisheden..

Mange tanker fra mig

• #32   1. feb 2010 jEANETTE...der er et nr man kan ringe op til,for at få nummeret der lige har ringet,kan Desværre ikke huske det,men mener det er et tre cifret tal..og det Virker ...knuss Håber det bedste

• #33   1. feb 2010 Vi fandt ikke noget spor af noget på vores tur men fortsætter med at holde øje i området,og beder lige folk vi kender her omkring om at holde øje med om de skulle se hende.Jeg håber at hun bliver fundet i god behold.

• #34   2. feb 2010 Mange tak fordi I vil hjælpe med at se efter hende.

Vi var selv i Holstebro igen i går, men vi fandt heller inge spor efter hende.

Kommentér på:
Underlig opringning om at min kat er kørt ned.

Annonce