Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsbånd
  • #1   18. feb 2010 jeg ville aldrig bruge halsbånd...jeg gjorde det engang for mange år siden og hun sad fast i et træ med halsbåndet, hun kom ikke til skade men det kunne da godt være gået galt..

• #2   18. feb 2010 hovsa og klokke... jeg ville da selv blive tosset i hovedet hvis jeg skulle høre på en klokke der ringede hele tiden...

• #3   18. feb 2010 Mine har halsbånd... de er udelukkende indekatte... har haft en kuld killinger der havde halsbånd med klokker på... jeg syns ik det gør noget, med mindre katten selvf viser at den ik kan lide det eller man på en anden måde kan se den ik syns om det, så tager jeg selvf klokken af...

• #4   18. feb 2010 Ulla P ja eller bib lyden ved et fodgænger felt....

ej sorry jeg skal nok være sød nu, men morer mig bare over at den sætning så sjov ud da du omformulerede det til ordet bimler.

Jeg forstår hva du mener... smiley

• #5   18. feb 2010 Nej og har gjort.... Mine har ikke halsbånd på kun sele når vi skal ud og gå ;O) Og klokker på Halsbånd er synd for katten.. Mine dengang pillede jeg af...

• #6   18. feb 2010 uhh---- viste bare der ville komme en hissig bemærkning....
    Ja grunden til at jeg giver dem halsbånd på er udelukkende udsmykning... så må i mene hva i vil, men mine katte har det helt fint med det ellers ville jeg heller ikke give dem det på... de halsbånd de har nu har heller ikke klokker på... da jeg netop prøvede med klokker på, og da de ik ku li det kom de selvf af... jeg er jo ikke dyreplager... selvom nogle af jer nok allerede syns det... men det må i jo selv om....

• #7   18. feb 2010 Udsmykning af levende dyr - jeg er forarget ...

Den der med ulykker kun sker for naboen - glem det - og klokker - jeg er endnu mere forarget.

Jeg håber der snart kommer nogen regler om uddannelsen INDEN man anskaffer sig dyr - og endnu mere uddannelse hvis man opdrætter dem.

• #9   18. feb 2010 Griner...

tænkte det nok... sorry, men kan sku ik andet end grine af dig lis...

Mine dyr lider på ingen måde fordi de har halsbånd på...

• #10   18. feb 2010 ja ja grin bare....

men forvent ikke trøst hvis din kat kommer til skade mens den er alene hjemme .....bare fordi DU ønsker at give den halsbånd på

• #11   18. feb 2010 hvis noget så frygteligt skulle ske så bare rolig, søger skam ikke trøst herinde, men hos mine venner....

• #12   18. feb 2010 Sys det synd,du kan da ikke sige de har det fint med det, de kan jo ikke sige til dig, at de ikke sys om ha halsbånd på!

• #13   18. feb 2010 Tro mig... man kan sagtens se på dem hva de syns om det... havde en anden mco på et tidspunkt, hun ville virkelig ik ha det på, hun vred sig, ved i det og prøvede konstant på at få det af, og selvf tog jeg det så af...

• #14   18. feb 2010 Min mening om halsbånd til katte: Unødvendigt og alt for farligt. Synes faktisk det er uansvarligt at lege russisk roulette med sine kattes liv og helbred.

• #15   18. feb 2010 Ingen af mine to katte har halsbånd på, kan ikke se nogen grund til de skulle have det?! smiley
    Ville aldrig tilgive mig selv hvis jeg kom hjem en dag og så min kat hænge livløs pga. et skide halsbånd!

• #16   18. feb 2010 Typisk folk her på KG....

sidste gang jeg nogensinde skriver i en tråd.... Man spør om andres mening til et emne og når man så svarer på det så får man bare høvl...

• #17   18. feb 2010 vores ene kat har halsbånd med klokke, det generer ikke katten da den er døv. til gengæld er den nemmere at finde når nu man ikke kan kalde på den smiley og når vi er på vej ud af døren kan vi høre hvis den er på vej imod os så den ikke slipper ud.

• #18   18. feb 2010 * vores ene kat har halsbånd med klokke, det generer ikke katten da den er døv. til gengæld er den nemmere at finde når nu man ikke kan kalde på den smiley og når vi er på vej ud af døren kan vi høre hvis den er på vej imod os så den ikke slipper ud.**

Smart, hvis man selv er blind ;-))

• #19   18. feb 2010 Nu var det jo ikke mig der spurgte om andres mening... jeg skrev min mening da der var en anden der spurgte om vores mening...

• #20   18. feb 2010 Har ikke kat mere, men min sidste havde et halsbånd fra Rogz. Det er lavet, så låsen meget let åbnes. Her hvor jeg bor SKAL kattene være mærket med halsbånd og skilt. Og det her kunne åbne ved det mindste, hun evt. sad fast.

Klokken bliver ALTID pillet af - det må være frustrende at have den bjælden for ørerne konstant.

• #21   18. feb 2010
    DK Cats in a row : Det er okay du har din mening, ville bare lige spørge da jeg i starten købte et halsbånd til min kat, pillet klokken af fordi jeg sys det måtte genere katten. Så ville bare spørge hvad i andre sys om gi katte halsbånd på.

• #22   19. feb 2010 Hold da op nogle kællinger der findes her på dette galleri.. troede hestemennesker var sære men det har er sgu værre..

Vores hund har altid halsbånd med hendes hundetegn på så hvis hun stikker af kan finderen opsøge os..
    Og når min kat skal ud vil jeg da også have et halsbånd på den med adressetønde så hvis hun bliver væk kan komme hjem igen..

Jeg synes bestemt ikke man skal dømmes for at give sin kat halsbånd på.

En hest BEHØVER heller ikke udstyr, men man gør det alligevel .. Tag jer lige sammen folkens

• #23   19. feb 2010 Synes da det er mere til grin at putte en sele på.. det er da at latterliggøre sin kat.. det er ikke en hund xD

Jeg har fået anbefalet at bruge sele v. tilvænning af at være ude, men så snart den har vænnet sig til det skal den bestemt ikke have sådan noget lort på smiley

• #24   19. feb 2010 Camilla N

Ok, må jeg som kælling sige fornuftige kattemennesker der vælger at lade deres katte gør frit ØREMÆRKER dem - for selvfølgelig er de neutraliseret og i den forbindelse blevet øremærket

Halsbånd og sele er til hunde - ikke katte

• #25   19. feb 2010 Margrethe G

Hmm, nu er dine egne ord: DERFOR FÅR DE SELE OG SNOR PÅ NÅR JEG TAGER DEM UDENFOR i 5 min

ergo er det din lyst - jeg fatter ikke hvad de skal udenfor løbegården for - fordi de skal have fornemmelsen for hvad der foregår udenfor så de kan søge den?

• #26   19. feb 2010 Hvorfor er det katte og hunde og heste og børn hele tiden skal sammenlines her inde! Det lidt noget andet gi en hund halsbånd på, de kan jo ikke løbe frit rundt, og en hest kan slet slet ikke sammenlines med en kat!

• #27   19. feb 2010 Og hvorfor ikke holde den pæne tone, men k...... har det sjovest, måske de også er bedre dyrevenner?

• #28   19. feb 2010 Camilla N- din hund går vel heller ikke rundt ude på gaderne alene? hvor den kan hænge fast i et hegn, træ, busk eller andet?!
    Så det du siger giver ingen mening!
    Mine katte kommer ud i sele, men dette sætter jeg ikke deres liv i fare ved!
    Tænk din kat bliver jagtet af en hund og hænger fast i den busk den er på vej igennem, hvad tror du så der sker???
    Du kan slet ikke sammenligne en kat med en hund!

• #29   19. feb 2010 Eller en hest for den sags skyld!

• #30   19. feb 2010 Margrethe G
    dit valg som jeg slet ikke kan se har et formål for katten - jeg har set alt for mange katte blive en pest efter de har prøvet græsset på den anden side.

Det du skriver tager andre til sig - det kan gøre deres liv til et helvede.

Jeg har ikke noget problem med de har sele på når de skal til dyrlæge - mine har altid sele på når jeg skal flyve med dem. De skal ud af kassen i lufthavnen så den kan scannes - jeg har gigt i fingrene - det gør det meget mere sikkert jeg kan holde i selen.

• #31   19. feb 2010 HVIS en kat absolut skal have halsbånd på så skal det uden tvivl være med sikkerhedslås, som går op hvis katten hænger fast i noget - Kan slet ikke forstå de bliver markedsført uden! OG ja, hvor er det bare så super nuttet når katten siger "dingeling her kommer jeg" Eller er det? Nej ikke rigtigt! Mon ikke den bliver lidt bims i låget af det? Det kan dårligt vaske sig uden det ringer for ørerne...

• #32   19. feb 2010 Mine katte har ikke halsbånd, og det er af den grund at jeg er bange for at de hænger fast et sted... Dyr går i panik når de sidder fast, og det kan ende op med utrolige store skader....

Men når det så er sagt... Så har jeg engang haft halsbånd på mine katte.. Og det var nogle rigtige gode halsbånd.. de var lavet af noget bredt elastik noget... Det vil sige at når og hvis de sad fast i noget, kunne de komme ud af det.. Det sad godt på katten, men gav sig utrolig meget når man trak i det.. Men klokker har jeg aldrig brugt og ville heller aldrig gøre det..

• #33   20. feb 2010 Halsbånd til katte, kan både være på godt og ondt. Kommer an på så meget.
    Det er nu meget godt med et halsbånd m. navn og nummer på hvis katten er ude og den fek bliver kørt ned eller løber bort og ikke kan finde hjem. Men hænger de fast i noget er det knap så godt.... og dem der har indekatte med halsbånd .... so what???? Må de da helt selv bestemme. Bliver godt nok mundlam over andre der hidser sig op over et halsbånd og tror de er bedre end os andre..... folk er forskellige... hver sin smag og mening....

• #34   20. feb 2010 Eva J, skriver:
    "Bliver godt nok mundlam over andre der hidser sig op over et halsbånd og tror de er bedre end os andre..... folk er forskellige... hver sin smag og mening.... "

Du er da ikke mere mundlam end du lukke overstående ud - så hvem der ved bedre bør du vist ikke udtale dig om

Nu kunne det jo være der er nogen der har draget nogen erfaringer du ikke har endnu - mener du de skal holde dem for sig selv?

Udekatte og halsbånd er farligt - korrekt - derfor er det mest sikre at øremærke katte der går frit.

Better safe than sorry er et rigtigt godt motto!

• #35   20. feb 2010 Enig med Lis!! Nu har jeg så en skrækhistorie'' Om halsbånd''
    En jeg kendt engang hun havede kat der gik med halsbånd sagde tit til hende at hun skulle pille det af for det var ''farligt'' Men hun ville ikke høre...
    Skæbenen blev hun fandt sin kat der hang i et træ i ''Halsbåndet'' Og var bleven kvalt'' Så jeg forstår godt folke's meninger om Halsbånd''

Mine har haft men de har altid været indekatte' Men jeg pillede dem af og det er længe siden nu''

Kommentér på:
Halsbånd

Annonce