Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Halsbånd???
  • #2   29. jan 2012 jeg har nu aldrig haft problemer med dem, men mine katte er også inde katte så det kan jo ikke sammenlignes smiley det lyder godt nok voldsomt det susan har været ude for smiley men syntes nu også det har sine fordele. hvis katten løber hjemmefra er det mere tydeligt på afstand at den hører til et sted, og på den måde kan folk se om den kommer langt væk fra (altså om den skal afleveres tilbage) hvis man finder en kat med en øretattoo vil man jo nok aldrig tage den til dyrlægen og få undersøgt om den er løbet hjemmefra da det sikkert på er en af naboernes medmindre den altså har tydelig tegn på den mangler omsorg. tror også folk har mere respekt for dem på vejen hvis de kan se dem på vejen ( ja nogle folk har jo en skrue løs) og som du selv siger kan en refleks jo også være til gavn. Jeg tror jeg ville have halsbånd på hvis jeg selv havde udekatte men også med øretattoo for man ved jo aldrig om halsbåndet falder af. det er nok bare noget man må tage stilling til selv,tror bare det er vigtig at den sidder tæt til så den ikke kommer til at sidde fast nogle steder smiley
    og som susan siger så er det ikke sødheds factoren der skal afgøre det, men jeg må indrømme jeg også selv syntes det er pænt/sødt smiley

• #3   29. jan 2012 Halsbånd NEJ. Uanset hvor sødt det kan se ud. Det er livsfarligt også selv om man anskaffer sig et såkaldt sikkerhedshalsbånd.

• #4   29. jan 2012 Min har (er dog ikke udekat), og det går hurtigt op, der skal ingenting til.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #6   29. jan 2012 Jeg vil aldrig tage den risiko, selv med indekatte, kan ske det pludselig en dag ikke går op, så står man der, jamen det plejede da at gå op.? og så er skaden sket.:-(

Nej det skulle forbydes halsbånd til mindre dyr.

• #7   29. jan 2012 http://www.bengalcatforums.com/forums/viewtopic.php?t=10881&sid=2ccd93775710057444dd58cb9496610e

Er man pyntesyg - så køb en dukke

• #8   29. jan 2012 Lige nettop det sår, Lis linker til, har meget svært ved at hele. Skal det have en chance, snakker man om mange operationer, skindudvidelse og en masse mere, og det er stadig ikke sikkert katten overlever. Jeg har været med til en sådan operation og på trods af alle foranstaltninger måtte katten aflives efter ca 3 mdr lidelse og flere operationer.
    Selv om man har en indekat, er det stadig farligt med halsbånd, garnnøgler osv. Jeg har selv prøvet at komme hjem til en 5 mdr gammel killing, der var hængt i et garnnøgle, den havde fiske frem af strikkekurven.

• #9   29. jan 2012 Hvor er det et forfærdeligt sår den kat har pådraget sig smiley puha. Man blir helt forskrækket.

Da jeg købte mit første kradsetræ var det et med sådan nogle "lege-rasle- kugler" i snore. I bedste tro. Men vågnede midt om natten til en desperat pivelyd fra Cleopatra, som hang i den i halsen, øjnede helt udspilede! smiley takker mig selv for at jeg havde placeret det 20 cm fra min seng! smiley man ville aldrig kunne tilgive sig selv hvis man havde været direkte årsag til at ens lille kat kom til skade, eller værre led en frygtelig død!

• #10   29. jan 2012 Er enig med alle dem der siger NEJ til halsbånd på katte! smiley

• #11   29. jan 2012 ja der er faktisk meget legetøj til katte man bør tjekke inden kattene får det. De små bjælder kan der nemt komme til at sidde en klo eller tand fast i. Øjnene og den slags kan falde af og de kan blive kvalt i skidtet. Når mine får den slags, piller jeg bjælder, øjne og andet der kan være farligt af. Jeg er ligeglad med at det ser sødt eller smart ud, jeg vil hellere have mine katte er sikre.

Kommentér på:
Halsbånd???

Annonce