{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige et par spørgsmål :)
  • #1   10. mar 2010 Det er ikke til at sige, hvornår eller om de gør det - men jo længere de er fertile, desto større er risikoen. Ofte begydner de efter deres første parring - eller hvis der er andre fertile hankatte i nærheden.

  • #3   10. mar 2010 nu er min en inde kat og han kommer ikke ud andet end på altanen smiley vi bør nemlig i lejlighed smiley

  • #4   10. mar 2010 Jeg går ud fra, at du spørger, fordi du vil slippe for at få katten kastreret.
    Det er meget synd for katten at lade ham gå fertil, så jeg håber virkelig for hans skyld, at du vil få ham kastreret.



  • #5   10. mar 2010 Tjaaa jeg har hankatte som aldrig har gjort det, den ene er 9 år, og den anden blev 15 og gjorde det aldrig, på trods af at de havde hunkatte til parring, og også gik ved siden af hunkatte, så nogle hanner hviler bare i sig selv. De er de mest afbalancerede hanner jeg har haft, de trives med alt og alle, selv andre hanner.

    Kan ikke lige se at det er synd for dem ?? er der en grund til at du mener det Tinka D ?? Med hanhunde er det en anden historie, da deres hormoner kan løbe kløbsk og gøre dem syge, både mentalt og fysisk, men med hankatte ?? er der noget jeg er gået glip af ?? ;o)

    Med mindre hannen går sammen med en hunkat som konstant er i løb, det vil nok fustrere de fleste hanner, men denne hankat som der bliver spurgt til går jo alene i en lejlighed. Er der en hunkat i området som er i løb, så er der selvfølgelig risiko for at han strinter, men ikke alle hanner gør det, ej heller er det alle hanner der bliver fustreret.



  • #6   10. mar 2010 **Kan ikke lige se at det er synd for dem ?? er der en grund til at du mener det Tinka D ??**

    Selvfølgelig er der en grund til at jeg mener det. En fertil hankat, der ikke har mulighed for at få afløb for sine drifter ... Ja, jeg synes, det siger sig selv, at det er synd.


  • #7   10. mar 2010 Griner... øhhh så er der ski mange mænd som burde få slået knude på strengene *gg*

    Nå men mine drenge har nu ingen skade af det ;o) altså misse drengene, de fungerer ganske fint med strengene i behold, uden jammer, uden vægttab og uden stress, men du har da ret Tinka D, nogle hanner kan ikke tåle det uden at blive stresset, men det er langt fra alle ;o)

    Jeg har endnu tilgode at eje en, og jeg har pt 3 fertile hanner, og har haft 9 ialt, 5 strintede ad h til, 2 af dem sigtede endda efter dommere, m,m, *gg* og 2 gjorde/gør det aldrig, og de sidste 2 gjorde det kun når der var hunkatte på besøg.


  • #8   11. mar 2010 Mine 3 fertile hankatte har aldrig strintet selvom de til daglig går sammen med hunmisser *S*

  • #9   11. mar 2010 Min gjorde det da han blev ca 1,5 år, men altid i volieren. Min gamle kastrat blev kastereret da han var 8 mdr og da strintede han allerede på trods af han var alele kat kat dengang, så der var ingen damer at inponere eller andre katte han skulle dominere. Så det er meget forskelligt..

    Jeg vil ogaå sige at en hankat der ikke skal bruges til avl bør kastereres, ja generelt alle katte der ikke er til avl bør blive det.. Jeg har oplevet futsrerede katte der larmer helt vildt og taber sig af at være fertile.


  • #10   11. mar 2010 Hov, stavefejl og mangel på kommaer, håber det forståes alligevel..

  • #11   11. mar 2010 det er jo heller ikke altid det er nok at kastrere hvis de begynder at strinte smiley vi har en gammel kastrat der indimellem ska hen og ha en p sprøjte ved dyrlægen fordi han får kørt sig selv op smiley det skal siges til hans forsvar at han er gammel avlskat og at han jo netop hører hunnerne når de er i løb herhjemme smiley

Kommentér på:
Har lige et par spørgsmål :)

Annonce