{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
906 visninger | Oprettet:

Sammenføring IGEN {{forumTopicSubject}}

Har lige brug for noget kvalificeret hjælp, hvilket jeg ved, jeg altid kan få herinde smiley

Hvordan opfører 2 sammenføringskatte sig hvis de er ved at være "venner"?

Min "gamle" hunkat har hvæset og sagt knurrelyde af min nye kat, hun gør det stadigt, men nu synes jeg de godt kan sidde sammen og kigge på den anden spiser osv. MEN pludselig tager fanden ved min gamle kat og hun jagter den nye og hvæser osv. MEN pludselig tager min nye kat over og så er det ham der jagter hende, han hvæser dog ikke! I nat holdt hun vagt i vores seng, bare staklen nærmede sig sengen, strøg hun efter ham og hvæsede, synes det er så synd for ham smiley
Er dette bare leg eller en del af spillet?
Håber i forstår meningen af det jeg har skrevet!
Hilsen
en fortvivlet kattemor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sammenføring IGEN
  • #1   14. apr 2010 jeg vil sige at det er meget normalt, mine kan også stadig tage sådan nogle magtkampe, det er vist sådan det skal være, for katten er jo i en flok når man har mere end 1, og så tror jeg altid at de vil prøve hinanden lidt af. de kan leve som bedste venner i årevis, og så lige prøve hinanden af ind imellem, og så stadig sove sammen som bedste venner bagefter smiley

  • #2   14. apr 2010 Tror heller ikke du skal være nervøs eller noget smiley kattene klarer for det meste sådan nogle ting selv smiley

  • #4   14. apr 2010 Jeg oplever fuldstændig det samme her hos mig, til min store frustration.
    Jeg har haft lille wallace i næsten 8 uger, og efter 3 uger lagde Smokey sig ved siden af ham i sofaen,,, altså imens han sov.. Han kom til at lægge poten på hende da han vågnede, og en enkelt gang i forbindelse med lidt jagt fra rum til rum, landede han oven på hende, da hun pludselig stoppede i sofaen.. og siden har det været helt galt..
    Hun knurrer ustandeseligt og er hele tiden på vagt.
    Dog fornemmer jeg ikke at der er ballade, når vi ikke er hjemme, men jeg kan ikke vide det med sikkerhed.
    Nu må det godt snart vende lidt, for hun accepterer ikke at han nærmer sig maden osv..
    Dog opfordrer hun til leg indimellem, så det går da fremad,,, Men hold op det går langsomt.
    Tænker på om det kunne være en god ide med Feli-way eller friend, men har ingen erfaring med dette.
    Smokey er udekat og han er kun inde.. Når hun kommer hjem og sidder i vinduet og vil ind, hopper han op på den anden side.Det tænder hende helt vildt af,, Hun angriber vinduet uhæmmet.Selv over for os, er hun begyndt at hvæse og bide...
    Spekulerer rigtig meget over , hvad det lige er der foregår, og undrer om hun er stresset af den lille ny, og alle de hankatte der kalder på hende udenfor....


  • #5   14. apr 2010 Hej alle
    Tak for jeres svar, må indrømme at i dag da jeg kom hjem kunne jeg mærke en fred over huset MEN jeg tror desværre kun at det er indtil "fanden tager ved hende igen" begge mine er inde, Wilma burde dog gerne kunne komme ud, men tør desværre ikke!
    Håber det går den rigtige vej!!

    Lone N: Velkommen i klubben af frusterede kattemødre smiley du har min fulde forståelse smiley

    Mette


Kommentér på:
Sammenføring IGEN

Annonce